SNAPSHOTS || 57


Er was een tijd dat ik iedere dag een artikel schreef voor mijn blog. Iedere dag, naast een fulltime baan. Waar ik toen de tijd en energie vandaan haalde weet ik niet, maar lukt dat lukt me echt niet meer, haha!

Dus wederom: mea culpa voor mijn lange absentie. Maar ons leven stond weer even op zn kop de laatste weken. Lees je mee?



Het begon allemaal fijn en ontspannen, mijn nichtje Anna trakteerde me op lunch bij Keet! En Jolie was helemaal in haar element in de speelhoek.


Die woensdag haalden we roti bij Toko Arti in Crooswijk, echt de beste in town!


Die vrijdag deed Jolie een lekkere lange middagdut en werd zo wakker. En daarna gingen we nog even samen op stap.


Zaterdagmiddag vierde Reza haar verjaardag en hadden we feest. Zaterdagavond kwamen Koen en Anneke bij ons de finale van De Mol kijken. Het hele seizoen wist ik 1 ding zeker: Jan is niet De Mol. Boy, was I wrong!


Zondagmiddag ontdekten we een nieuwe hotspot: Juffrouw van Zanten. Terwijl Roel en ik rustig koffie dronken, had Jolie de uitgebreide speelhoek voor zichzelf!


Maandag betekent natuurlijk Muziek op Schoot! Het was de laatste keer van het seizoen, maar we hebben ons al ingeschreven voor een nieuwe reeks. Jolie heeft het er zo naar haar zin. 'Met de kindjes dansen?' vraagt ze soms al op donderdag. We tellen af tot maandag!


Die dinsdag had ik met Irene afgesproken bij Ver van Hier. Bijkletsen, zover je daar aan toe komt met 3 kindjes erbij, lekker kroelen met baby Roos en Jolie stiekem spelen met de brandweerwagen van Niek.


En ondertussen hadden we groot nieuws gehad: Ik was weer zwanger. Helaas maar van korte duur, 8 dagen na de positieve test kreeg ik een miskraam. Heel verdrietig natuurlijk, maar omdat het dit keer zo vroeg in de zwangerschap was en het spontaan op gang kwam, heb ik het als een stuk minder heftig beleefd dan de missed abortion vorig jaar.
Wellicht kwam het ook minder hard binnen omdat ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes had. En ook niet al teveel tijd had om erbij stil te staan: donderdag werd Jolie ziek, buikgriep. Ze hield nog geen glas water binnen, zo ontzettend zielig!


Zondag kwamen mijn ouders en mijn broertje lunchen. Gezellig! Eigenlijk zou ik zoiets wel maandelijks willen doen, vaker samen zijn met familie!


Woensdag had Jolie haar eigen kleren gekozen! :) Little Carrie Bradshaw! En dat was 21 maart, de dag van de verkiezingen. Ik stemde uiteraard weer op GroenLinks.


En ondertussen was ik aan de beurt met het Norovirus. Buikgriep en een miskraam tegelijk, wat een rotweek! Aan het eind van de week 'vluchtten' we naar mijn schoonouders in Enschede om bij te komen. Die gingen naar het theater met Jolie, zodat Roel en ik weer eens iets samen konden doen. Ze heeft het heel leuk gehad zoals je ziet! De rest van de dag heeft de geroepen dat ze een prinses is! ♥

Die week erna zette ik mijn camera en sociale media even op non-actief. Even de tijd om het allemaal een plekje te geven. Daarnaast overleed er dat weekend ook nog een oom van me. Ondanks dat we de deur niet bij elkaar plat liepen, was ik er toch erg door geraakt. We blijven familie. Even een pas op plaats dus.
Vrijdag was de uitvaart en daarna reden we direct door naar Texel om daar met z'n 3en Pasen te vieren. Daar zal ik binnenkort een apart artikel over schrijven, met leuke tips en alle foto's!

Inmiddels zijn we weer back on track, met een week vol leuke dingen. Maar de foto's daarvan neem ik mee in mijn volgende snapshots, want deze is al overvol!

Op naar betere tijden!

Liefs! ♥

Populaire posts