SUNDAY SNAPSHOTS || 55


Hello! Welkom bij een nieuwe Sunday Snapshots! Ik mis nog steeds mijn goede telefoon én mijn mooie camera, maar het is me toch gelukt om met mijn oude crappy telefoontje wat momenten vast te leggen de afgelopen 2 weken. Kijk je mee? 



Vorige week maandag begon de zon al heerlijk met schijnen. Na Muziek op Schoot ging ik even met Jolie naar de speeltuin, instant spring vibes!
Dinsdag ruimde ik onze postkastjes uit en kwam ik een envelop met oude documenten tegen. Waaronder deze foto van mij als mini, 3 jaar was ik hier.


Vorige week woensdag ging ik weer de stad in om te schrijven voor AfterNINE. En nog steeds, wat een zon! Heerlijk!
Donderdagmiddag ging ik met Jolie even naar de winkel. En we we namen bíjna de kat mee! :')


Ok, de peuterpuberteit kicks in. Maar ik vind dit ook zo'n leuke fase, ik lach me steeds rot om haar! Vorige week kocht ik in de sale alvast een zonnehoedje voor haar, die ze nu niet meer af wil zetten. En in deze doos zit haar trein en de baan en als die helemaal uitgestald zijn in de woonkamer kruipt zij in de doos. 'Wa benne nou??'


Weekend! Jolie bakt alvast een eitje in haar eigen keuken, terwijl papa broodjes maakt.


Bij het opruimen kwam ik ook mijn oude iPhone tegen. En daar vond ik deze, nog niet gebackupte, foto's van toen Jolie nog een baby was. Hoe schattig!


Gisteren had ik een afspraak bij de Kappersacademie om mijn haar te laten knippen en ik ben er bijzonder tevreden over! Ik zal er binnenkort meer over schrijven op de blog.
Daarna pikten Roel en Jolie me op en maakten we een wandeling door het Kralingse Bos.


Wat een heerlijk weer! Jolie wilde haar jas niet meer aan, maar het is nog wel heel koud! Dus wikkelde ik haar in mijn wollen sjaal, daar ging ze gelukkig wel mee akkoord haha!






De zonsondergang langs de Plas blijft prachtig!


En vandaag gingen we zwemmen. Met de Rotterdampas kun je bij ieder Rotterdams zwembad een keer gratis zwemmen en dus gaan we ze eens rustig allemaal af. Vandaag was het Alexanderhof aan de beurt. Ik nam geen zwemvleugels mee, omdat ze meestal wel iets van bandjes hebben. Maar nee, hier niet, en bij de ingang werd meteen gemeld dat het verplicht was en dat we dus daar moesten kopen voor €7,50! Ten eerste is Jolie nog hartstikke jong en blijven we natuurlijk continue bij haar in het pierenbadje, ten tweede zijn die dingen 1 euro bij de Action.... Ik heb ze potverdorie gewoon thuis liggen. Erg jammer, er blijft dan meteen zo'n gevoel hangen dat je genaaid wordt. Jolie vond het zwemmen heel leuk en het water was lekker warm, maar volgende keer kiezen we toch maar weer een ander zwembad!

Op de terugweg gingen we 'snel' even iets lekker om te lunchen halen en toen konden we niet meer weg... De auto startte niet meer! En een hele parkeerplaats vol, maar niemand met startkabels... wijzelf ook niet! Dus wachten op de ANWB, die ons meteen vertelde dat onze accu echt op zijn laatste benen loopt. Woensdag hebben we sowieso al een afspraak bij de garage voor de APK en een nieuwe distrubutiesnaar, en daar komt nu ook nog een accu bij.... Ik vrees dat ons spaargeld er hierna weer volledig doorheen is! 
Maar we zijn nog altijd zoooo blij met onze eigen Mazzie, hij is het allemaal waard! :)

En, hebben jullie nog leuke plannen voor komende week? Ik wel, maar ik kan er nog niets over kwijt... Dat komt de volgende Sunday Snapshots!
Fijne week! 

Populaire posts