SUNDAY SNAPSHOTS || 54


Mijn goede voornemen om iedere week een Sunday Snapshots te delen is niet helemaal van de grond gekomen... maar met een goede reden. Anderhalve week geleden trok Jolie mijn camera van tafel en nu krijg ik de lens niet meer in opnamestand. Een stuk minder foto's dus, en een rommeltje qua kwaliteit!
Maar desalniettemin is het een leuk inzicht in ons daily life geworden, inclusief de foto's van Jolie's 2e verjaardag! Kijk je mee?



Vorige week maandag gingen Jolie en ik naar Muziek op Schoot. Op de terugweg deed ik boodschappen en met een kinderwagen vol liepen we terug naar huis. Jolie besloot dat ze niet meer in de kinderwagen wilde en schopte een enorme scène. Terwijl we een drukke weg overstaken, besloot ze eruit te klimmen. Ik schrok me dood natuurlijk, en ving haar op, terwijl ik in mijn hand een grote doos vol billendoekjes had. Ik ben echt even goed boos op haar geworden, vooral van de schrik natuurlijk. En doordat ik rare fratsen  met die doos uit moest halen om haar tegen te houden, was mijn hand bont en blauw. Pfff, leuk joh, die peuterpuberteit! De rest van de weg heeft ze zo in de kinderwagen gestaan....


Dinsdag werkte Roel 's ochtends thuis en maakte ik uitgebreid ontbijt. 's Middags ging ik met Jolie naar buiten om in de plassen te stampen. Ze vond het geweldig! Zo konden we nog iets leuks maken van die grijze grauwe dag!


Woensdag ging ik weer aan de slag voor AfterNINE bij de Tea Lab. Maar potverdorie, halverwege een artikel viel mijn laptop uit en bleek ik de oplader van Roel zijn laptop bij me te hebben in plaats van die van mezelf!


Dan maar even de stad in. Ik deelde in mijn Instastories alle leuke spulletjes die ik tegen kwam voor in huis. Vooral van de collectie van H&M Home werd ik hebberig!


Ondertussen kreeg ik deze foto van Roel opgestuurd. 'Eendjes voewen!'
Donderdag voelde ik me niet lekker, ik had al een paar dagen heel veel last van mijn fibromyalgie. En Jolie slaapt nog steeds slecht, dus samen hebben we lekker op de bank gelegen en helemaal niets gedaan!


Vrijdag ging ik met Desiree naar het IFFR. Normaal gesproken zag ik ieder jaar meerdere films en ging ik meer dan eens naar de afterparty's in de Schouwburg. Maar de laatste 2 jaar had ik het gewoon helemaal gemist! Maar nu waren we er dus weer, al verkozen we Warung Mini dit keer boven de Schouwburg. Oeps!
Zaterdag waren we uitgenodigd op de eerste verjaardag van dit knappe kind. Ze vierden het in Bungelland en daar waren we nog nooit geweest. Leuk om zo'n indoorspeeltuin te ontdekken vlakbij huis! En ik had Jane in geen jaren gezien, we hadden vooral nog contact via sociale media. Zo lief dat we nu dan toch uitgenodigd waren op het feest van haar dochtertje!


Het ging zo goed sinds ze haar grote bed had, maar de laatste weken slaapt ze toch weer heel veel bij ons. Niet dat dat zo erg is, hoor. Lekker knuffelen met mijn meisje, hoe cute zijn deze beentjes?
En we hebben we WHO-norm wat betreft borstvoeding gehaald, yeaaah! Niet dat dat persé een doel was, maar het is toch een mooie mijlpaal. Ik ben er wel aan toe om af te gaan bouwen, maar ik wil het vooral bij Jolie laten. Ze heeft er nu nog zoveel behoefte aan! En we doen er niemand kwaad mee, toch? Ik hoop dat het op een natuurlijke manier afloopt, wanneer zij eraan toe is.


OMG, en toen werd mijn baby al weer 2 jaar! We pimpte het Ikea-keukentje voor haar en creëerden er een speelhoek omheen. Ze was heel verrast toen ze 's ochtends beneden kwam, ze heeft er de hele ochtend mee gespeeld! Binnenkort zal ik er aan apart artikel aan wijden.


's Middags gingen we lunchen bij Ver van Hier en kon Jolie lekker spelen in hun enorme speelhoek. Daarna gingen we nog even naar Miniworld. Ik was er nog nooit geweest en was echt onder de indruk, zo mooi! Jolie vond het vooral leuk om op de knopjes te drukken. :)
's Avonds mocht zij kiezen wat we gingen eten en ze koos pizza. Op de hoek van de straat zit een pizzaria en soms vraagt ze 's ochtends al: 'Mama, pizza eten?' Dus pizza it is! Onderweg schoot ik nog dit mooie plaatje van ons buurtje.



En toen was het zaterdag en vierden we nog een keer feest! Dit keer met familie en vrienden. Roel bakte een appeltaart en ik maakte een donuttaartje na van Pinterest. In tegenstelling tot vorig jaar op haar eerste verjaardag, wilde ze nu wel in het middelpunt zodat we voor haar konden zingen en ze de
kaarsjes uit kon blazen! :) En met alle kindjes die er de laatste jaren geboren zijn om ons heen, veranderde ons huis spontaan in een speelparadijs!



Angelos las een boekje voor aan zijn dochter en opeens zat er een hele groep kindjes om hem heen. Cute!


Een dienblad met snacks en drinken voor de kindjes. Voor en na hahaha!
Het was echt een heel gezellige middag. En wat is ze weer verwend!

Vandaag viert mijn schoonzusje haar verjaardag en gaan we lekker bij haar lunchen. Wat zijn jouw plannen voor deze zondag?

Oh, en duimen jullie even heel hard met me mee dat mijn camera gemaakt kan worden? Dan kan ik jullie volgende week weer wat mooiere foto's voorschotelen! :)
Fijne week allemaal!




Populaire posts