FASHION FRIDAY || OVERSIZED BLAZER

jurk en blazer - H&M trend, tas - kerstcadeautje van mijn broertje, sneakers - Vans Oldskool


Dit is de allerlaatste Fashion Friday op AfterNINE, ever


Wait, what? Stop ik dan met schrijven over mode? Neeeee. Daar is mijn liefde voor kleertjes te groot voor! Maar ik heb besloten te stoppen met de dagen van de week te verbinden aan het onderwerp waar ik over schrijf. Want soms heb ik gewoon zin om op woensdag te schrijven over fashion en op vrijdag over het moederschap. En hoe vaak is mijn Sunday Snapshots al niet op maandag verschenen omdat ik er op zondag niet aan toe ben gekomen? Ik wil waar ik over schrijf niet meer laten afhangen van de dag van de week, dat werkt voor mij als een restrictie op mijn creativiteit. Dus vanaf nu gaan we gewoon weer terug naar OOTD'tjes! 
Ik ben van plan om iedere week of om de week (afhankelijk van hoeveel foto's ik te delen heb) een Snapshots te delen en daarnaast nog iedere week minimaal 1 artikel over een ander onderwerp te schrijven. Zo blijft het behapbaar naast het moederschap en kan ik hopelijk wat vaker de diepte in met mijn artikelen. 
Tot zover de huishoudelijke medelingen. :)

Over tot de orde van de dag: Mijn OOTD
Oversized blazers zijn hip op het moment. Ik was al een poosje op zoek naar de ideale fit, maar deed steeds een miskoop. Ik heb een blauwe van de kringloopwinkel met enorme schoudervullingen, op papier heel tof, maar in de praktijk draag ik 'm zelden. En een geruit exemplaar wat ik de herfst kocht blijft ook maar in de kast hangen. 
En toen zag ik deze wollen groene. In de uitverkoop ook nog. Een schot in de roos! Ik draag 'm graag over een korte jurk of op een strakke broek, verhuld-ie ook meteen dat zwembandje wat ik heb overgehouden aan mijn zwangerschappen een beetje! De kleur vind ik geweldig.
Uiteraard konden ook mijn Vans niet missen. Ideaal voor een lange boswandeling, maar om eerlijk te zijn draag ik ze vrijwel iedere dag. Comfy for the win!

Wat vind jij van deze outfit? En heb jij al een oversized blazer?

♥ 

NB. De foto's zijn nog steeds 'telefoonkwaliteit'. Deze week mag ik mijn camera weer ophalen! Hoera! 



Populaire posts