SUNDAY SNAPSHOTS || 52


Zoals beloofd begin ik deze zondag met een wekelijkse Sunday Snapshots. Dat kijkt en leest wat makkelijker weg! Kijk je mee?



Zomaar een detail shotje in Jolie's kamer. Het autootje kleurt zo mooi bij het koffertje!
En mijn kleine dromer, die na het dansen op de hocker opeens voor zich uit staat te staren.


Kleine klauterkabouter in haar speelhoek-in-aanbouw. Die hele hoek wordt kinderterrein, ben zo benieuwd naar het eindresultaat! En aangezien Jolie de laatste tijd veel interesse heeft in 'nijntjes', maakte ik dit themamandje voor haar, Montessori geïnspireerd.


Woensdag had ik een lekker dagje voor mezelf. 's Ochtends ging ik met Sanne ontbijten bij Sajoer, met deze heerlijke acai bowl (kan iemand me vertellen hoe je dit uitspreekt? zelfs de serveerster was er niet zeker van!) en een flat white, ik voelde me meteen weer opgeladen! Daarna ging ik bij Tea Lab aan de slag voor AfterNINE. En aan het eind van de middag kreeg ik een relaxmassage bij Qoqo. Als dat de dag niet optimaal benutten is!


Die nacht sliep Jolie heel slecht, en ik dus ook. Dus donderdag waren we allebei gesloopt. Omdat ik gek werd van het gejengel van dit chagootje 's ochtends, sleepte ik haar, Woezel en Pip mee naar de markt in Capelle. Daar was niets aan, maar op de terugweg viel ze gelukkig even in slaap! Het grappige was dat ze 10 meter voordat ze in slaap viel letterlijk 30 seconden achter elkaar 'Nee! Nee! Nee!' heeft geroepen bij mijn voorstel om even lekker haar oogjes te sluiten. Bijna 2 is kennelijk ook al nee...


En die avond zaten we opeens op de poezenSEH met Gijs. Blaasgruis. Zaterdag zouden we hem na 2 nachtjes dierenziekenhuis weer op mogen halen, maar vlak voor vertrek begon hij opnieuw met graven, likken, janken en niet plassen... en besloten ze then and there dat hij nog 3 nachten moest blijven om zijn blaas goed schoon te maken. Vandaag werden we gebeld dat hij er door het katheter ook nog een blaasontsteking bij heeft opgelopen. Arm beestje. Doet echt een beetje pijn om hem daar zo achter te laten! En Jolie is ook erg onder de indruk. Meerdere keren per dag komt ze naar ons toe en zegt ze: 'Poesje auwa.' Hopelijk komt het weer helemaal goed met hem!
En mijn OOTD.


En vandaag scheen de zon en gingen we naar Plaswijck. Echt een heerlijke dag! Maar ik heb zoveel leuke foto's en vindt het echt zo geschikt voor kleine kindjes ook, dat ik er nog een AfterNINE Hotspot over ga schrijven. Snel meer dus!

Heb jij een leuk weekend gehad? De lente zit al in de lucht, heerlijk! (al kan het natuurlijk gewoon volgende week weer gaan sneeuwen, het blijft Nederland...)

Liefs! ♥

Populaire posts