SUNDAY SNAPSHOTS || 51


O nee, een Sunday Snapshots en dan op maandag pas online?! Yes, ik had gisterenavond net mijn laptop open geklapt toen we Jolie hoorden huilen. Nachtmerrie. En eer dat ik haar weer in slaap had, was bijna de hele avond al voorbij. Dus een dagje vertraging. Maakt het niet minder leuk! 2 weken vol feest en vreten, kijk je mee? 



De zaterdag voor kerst vierde ik, zoals ieder jaar, kerst met mijn vriendinnen. Ik was verantwoordelijk voor het toetje en maakte een unicornmilkshake, yum! (en daarna een suikercoma...). Het was weer zo gezellig, en het eten was heerlijk! Een mooie traditie is het! 


24 december is het kerstmiddag in Enschede! Overal feest op straat en overdag drinken, net Koningsdag! Mijn schoonouders pasten op Jolie en wij gingen met mijn zwager en schoonzus de stad in. We belandden bij Paddy's dit jaar en daar hebben we gedanst totdat Roel buiten ging roken (dom dom) en op de terugweg in een wel heel lange rij kwam te staan. Maar goed, niets mis met stoppen op het hoogtepunt!


Eerste kerstdag vierden we met Roel zijn familie. Zijn moeder had echt heerlijk gekookt! Helaas waren Jolie en ik strontverkouden geworden en hadden we heel slecht geslapen. Ik begon in mijn fancy kerstpak, maar uiteindelijk zat ik in mijn joggingbroek aan het kerstdiner!




En tweede kerstdag reden we door naar Wijchen om daar kerst te vieren met mijn familie in het nieuwe appartement van mijn ouders. Het was heel gezellig, en Jolie kon lekker spelen met haar neefje Felix.


Na 4x (!!!) kerst te hebben gevierd bleven we de dag erna lekker de hele dag thuis, in pyjama. Maar we vierden ook nog even kerst met z'n 3-en, want we hadden ook cadeautjes voor elkaar gekocht. En het vreetfest ging ook nog even door:  's avonds hebben we luxe gegourmet met allemaal lekkere dingen!


It's the most exhausting time of the year, ding dong!


Donderdag gingen we lunchen bij de Kunsthal en naar de poezententoonstelling. In de Stuff I Love van komende week vertel ik daar wat meer over. 



MIJN HART, jongens! Dit is toch het liefste wat je ooit gezien hebt?! ♥ ♥



En toen was het alweer Oudjaarsavond!! We hebben deze foto geloof ik 18x over gedaan en eigenlijk ben ik nog niet blij met het resultaat, haha! Ik heb me ook kort daarna weer omgekleed, ik ben echt te oud (lees: te dik) geworden voor strakke, korte glitterjurkjes!


We vierden Oud&Nieuw met mij zwager en schoonzus en het werd een mooie avond. Héél lekker gegeten! (zie je de rode draad door deze post?!)
Jolietje deed alleen een powernap van anderhalf uur en wilde de rest van de avond niet meer naar bed. Dus om 00:00u mocht ze mee proosten en buiten vuurwerk kijken. Maar ze wilde snel weer naar binnen, toch wel heel spannend, dat geknal! Dus keken we door het raam verder. 'Wooooow!'


Op Nieuwjaarsdag hielden we weer lekker een pyjamadag. Maar die dag erna gingen we samen op pad. Date night! Koen en Anneke pasten voor het eerst op Jolie en dat ging hartstikke goed gelukkig! En Roel en ik gingen naar StarWars! ♥ Daarna nog een burgertje gegeten bij Ellis, milkshake als toetje! Mmm! We moeten écht vaker een date plannen!


Woensdag gingen we op kraambezoek bij Irene en kerstkindje Roos. Lief, klein meisje en zo mooi om weer babygeluk te zien bij mijn vriendin!
En donderdag sliep Jolietje 's middags heel lang, waardoor we eigenlijk geen tijd meer hadden om de deur uit te gaan. Dan maar even eendjes voeren aan het eind van de straat!


En eigenlijk vond Jolie het eind van de straat al te ver. Die stomme wind! Ze wordt er woest van!
Oh, en 's avonds kroop de kat bij haar op schoot. Wat was ze trots! 'Poesh mij! Mij!' Nu wil ze natuurlijk steeds opnieuw 'Poesh mij!', maar de poes heeft daar iets minder zin in, met tranen tot gevolg. Toch geniet ik ervan om die interactie te zien tussen Jolie en de katten!


Zaterdag gingen we even naar de markt en impulsief nog een bak koffie drinken bij de Tea Lab. Die zwarte randen onder m'n ogen.... en dit was na een goede nacht!


En gisteren had ik met mijn nichtje Anna afgesproken bij Hopper, zodat Jolie lekker in de speelhoek kon spelen en wij konden bijkletsen. Een fijne late afternoon!

Dat was het weer! Hoe hebben jullie de feestdagen gevierd? De weegschaal al onder ogen durven komen? Laat het me weten in de comments hieronder of via social media! Ik denk erover om iedere week een Sunday Snapshots te gaan maken, wat vinden jullie daarvan?

Populaire posts