FASHION FRIDAY || KERSTCADEAU

ketting - Mamaloves.nl, t-shirt - H&M trend

Van Roel kreeg ik deze mooie ketting voor kerst, ik ben er zo blij mee! Ik zag 'm eens voorbij komen bij actrice Carolien Karthaus-Spoor op Instagram en had een screenshot gemaakt om er later nog eens naar te kijken. Roel heeft die hint meteen opgepakt en yes, dit was dat kleine pakje onder de boom! 
Ik vind het tof dat de hanger rond is en dat 'Jolie' er in een handschrift is ingegraveerd. Dat maakt het sieraad wat speelser. Het kleine hartje met de initialen van Roel en mij vind ik zo liefdevol en maakt het plaatje voor mij helemaal af. 
Mijn grootste liefdes, dichtbij mijn hart. Mooi toch?

Wat vind jij van deze ketting? En ben jij nog verrast met een bijzonder kerstcadeau? Laat het me weten in de comments, ik ben benieuwd! 



Populaire posts