SUNDAY SNAPSHOTS || 50


Yeees, nog 1 nachtje tot kerst! Of eigenlijk begint het vandaag al een beetje! Maar eerst kijken we terug op de afgelopen 2 weken. Kijk je mee?



Code rood, code rood! Maandag 2 weken geleden lag er zoveel sneeuw dat we allemaal binnen moesten blijven. Ik was 's ochtends vol goede moed met Jolie in de kinderwagen naar Muziek op Schoot gegaan met het OV, maar wat was ik blij dat Roel besloot thuis te gaan werken en dat hij ons onderweg op kon pikken... Ik weet niet hoe ik anders thuis was gekomen!
's Middags wilde Jolie niet slapen, dus mocht ze in haar luie stoel lekker Peppa Pig kijken. Jolie vindt Peppa helemaal geweldig, vooral het gezinsstukje trekt haar aan. Papa's en mama's houden haar veel bezig dezer dagen.


Die smeltende sneeuw is echt k*t om doorheen te lopen. Maar het geeft wel hele mooie plaatjes!


Vorige week woensdag ging ik weer eens ouderwets aan mijn blog werken bij The Tea Lab. 's Avonds ging ik met Irene naar de film. We zagen de franse film C'est la Vie in Cinerama. Heel mooie film en deze kleine(re) bioscoop is onze nieuwe lievelings, wat een fijn sfeertje!


Die donderdag sliep Jolie de hele middag (de avond ervoor wilde ze niet slapen, omdat ik er niet was... zo lastig!) en ging ik alvast kerstcadeautjes inpakken. Binnen no time was mijn hele huiskamer een bende! Chaos allover!


Zaterdag gaven we een feest! Housewarming, verlate verjaardagspartijtjes, onze eerste trouwdag, kerstborrel en nieuwjaarsfeest in één! :) Links zie je de monkeyplatter die ik maakte voor de kindjes en rechts één van de foodplates die ik op tafel heb gezet.


Het was echt een onwijs leuke middag en avond. Om 16:00u kwamen de eerste mensen binnen en om 23:30u gingen de laatste weg! Echt een geslaagd feest.
Jolie wilde uiteraard niet naar bed en bleef er de hele avond bij. Totdat ze op mijn schoot in slaap viel. Ze was helemaal gesloopt natuurlijk! Hier ligt ze lekker bij ons in bed.


Zondag sliepen we lekker uit samen. Het is zo fijn dat Jolie gewoon rond de 12 uur slaapt, of dat nou van 20:30u tot 8:30u is of van 23:00u - 11:00u! Maar zondag bleef wel een brakke dag. Dus zonder make-up en in onze kloffies gingen we naar het Kralingse Bos voor een winterse wandeling. Binnen een half uur zaten we alweer in de auto, zo koud! Maar heerlijk om er toch even uit te zijn geweest.


Maandag gingen we weer naar Muziek op Schoot. Jolie heeft het zo naar haar zin, echt zo tof om te zien!


Woensdagochtend gingen Jolie en ik op kraambezoek bij Marloes en baby Tobias. Marloes en ik kennen elkaar uit ons zwangerschapsgroepje, haar dochter Olivia en Jolie zijn precies even oud. Zo leuk om ze samen te zien spelen!
Thuis waren we Gijssie thuis, maar hij bleek in de boodschappentas van de kinderwagen te zitten! :)


Woensdagmiddag gingen we de laatste kerstcadeautjes kopen. Wat zijn de etalages van de Bijenkorf toch altijd mooi! En ze hadden er een camera in geplaatst die direct in verbinding stond met Instagram. Busted!


Donderdagochtend maakte ik de flinke wandeling naar het huis van mijn vriendin Christel en toen gebeurde dit! Onze weg werd verspert door deze enorme zwaan en ik durfde er echt niet langs! (wij moesten dat bruggetje over...). Gelukkig kwam er een mevrouw langs fietsen die ons wilde helpen, haha, anders had ik er waarschijnlijk nog gestaan!
En dit jasje.. dit kindje... Zo verliefd!


Zoï samen aan het spelen voor de kerstboom bij Christel thuis. ♥ En ik vind Jolie's trui zó leuk. Het was één van de 'Christmas deals' bij H&M. Ik dacht, ik deel even een linkje, maar hij is inmiddels uitverkocht.
Op de terugweg pakte ik de metro naar een winkelcentrum in de buurt en kocht ik bij de Action voor een appel en een ei 3 kleuren verf voor kinderen, kwasten en dit palet en Jolie is zo enthousiast. Waarschijnlijk kent ze het nog van het kinderdagverblijf, want we hebben thuis niet eerder geverfd, maar zodra ze de flessen zag staan stond ze al te springen!

Over 2 weken is er weer een nieuwe Sunday Snapshots, dan vol met feestplaatjes van onze kerstdagen. We hebben een lekker druk programma! Vandaag gaan we naar Enschede en daar is het kerstmiddag. Een soort koningsdag, feest in de stad en overdag de kroeg al in haha! Mijn schoonouders passen op Jolie, dus wij kunnen lekker samen op stap! Ik heb er zin in!

Wat zijn jullie plannen voor jullie voor de feestdagen?

Populaire posts