SUNDAY SNAPSHOTS || 49


Wow, voor mijn gevoel heb ik nog geen 3 dagen geleden een Sunday Snapshots zitten tikken, maar er zijn toch echt alweer 14 dagen voorbij! Kijk je mee naar wat we allemaal gedaan hebben?



Deze jas! Ik vind 'm zo geweldig (en heerlijk zacht!). Mijn kleine Nel Veerkampje!
En in bad gaan is echt Jolie's hoogtepunt van de dag! En het is altijd meteen 'mama bij!' of 'papa bij!'. Samen is natuurlijk veel gezelliger. Afgelopen weekend zei ze zelfs toen ze met mij in bad zat 'papa auch bij!', maar met z'n 3-en wordt echt te krap. :')


Natuurlijk ligt de schone was veel lekkerder dan haar eigen mandje...
En dit jurkje kwam vorige week binnen. Ik heb 'm besteld bij AliExpress voor 5 euro ongeveer. Ik dacht, ik waag het erop, en hij is nog echt mooi ook! Ik kan bijna niet geloven dat mijn mini over 2 maanden alweer 2 wordt!


Vorig weekend maakte Roel foto's van mij in mijn nieuwe trui. Het resultaat zie je hier. Maar deze foto deelde ik ook, want dat is zo typisch mij. En meteen de reden waarom mijn carrière als fashionblogger nooit echt van de grond ik gekomen! Het lukt me gewoon nooit om eens lekker knap en spontaan op de foto te staan. Zodra die camera in de buurt is verstijf ik meteen en gaan zowel mijn lijf als mijn hoofd in awkard-modus. Gebeurt trouwens ook zonder camera in de buurt.... :)
En we gingen naar de bouwmarkt om nieuwe bekleding voor onze trap te kopen. De oude lieten allemaal los (levensgevaarlijk, de eerste dag lag ik al bijna beneden met Jolie op mijn arm!) en deze staan sowieso veel mooier! Binnenkort het eind resultaat.


Goedemorgen vanuit onze slaapkamer! Ik ben nog steeds zoooo blij met ons nieuwe huis! ♥
En dit plantje zat ook in de bos bloemen die ik van Neomie heb gekregen. Nu de bloemen uitgebloeid zijn zit deze alleen in een vaasje en ik vind ze zo gezellig staan!


Maandag kwamen mijn vriendin Irene en haar zoontje Niek langs. Wat hebben Jolie en Niek leuk gespeeld. Ze schelen 1 jaar in leeftijd en dat is kennelijk net genoeg om elkaar lekker bezig te kunnen houden. Echt een gezellige middag!
En de laatste weken is Jolie haar ritme echt zoek. Dan slaapt ze weer 2,5 uur overdag (superlang voor haar doen!) en dan weer helemaal niet. Met Sinterklaas viel ze aan het eind van de middag in slaap en toen ze wakker werd dacht ze dat het al nacht was! En dit gebeurde dus toen we vrijdag even naar het winkelcentrum gingen. Onderweg naar huis was ze opeens vertrokken. Wel heel schattig om te zien!


Jaja, vol verwachting klopte ons hart! 5 december vierden wij Sinterklaas. Gewoon met z'n 3-en en wat cadeautjes, maar Jolie vond het toch zo indrukwekkend dat ze de hele avond en nacht onrustig was. Gelukkig heeft ze weer een jaar om bij te komen.


En 6 december gingen we meteen naar Ikea voor een kerstboom. Yay! It's the most wonderful time of the year! Ik houd van kerst en alle lichtjes en versieringen! Zo knus!
Donderdag heb ik samen met Jolie de kerstboom opgetuigd. Een foto van één van mijn favoriete ballen. Zal binnenkort wat uitgebreider ingaan en wat meer laten zien van onze kerstboom (en tips voor met kiddies en huisdieren).


En vanmiddag lag er opeens sneeuw! Wij wilden even een uurtje naar de Kunsthal, naar de poezententoonstelling. Jolie haar poezenjurk aan, ik mijn poezentrui... Maar we kwamen slechts tot het eind van de straat. Het sneeuwde zo hard en het was zo glad dat we maar terug naar huis zijn gegaan. De kachel lekker hoog, filmpje aan en warme chocolade melk! Heerlijk!



De eerste keer sneeuw voor Jolie! Ze vond de sneeuw interessant, maar was er niet dol op. 'Bah' zei ze steeds en trok haar vieste gezicht. Aan het eind van de middag, toen het niet meer sneeuwde, zijn we nog even een stukje gaan lopen en de eendjes gaan voeren. Toen was ze wel wat vrolijker. Ze pakte steeds wat sneeuw op en zei dan: 'IJsje!' Haha!

Q: Hoe zijn jullie weken geweest? En nog leuke plannen voor de komende tijd? Over 2 weken is het alweer kerst, kun je het geloven? Ik heb er nu al zin in! Jullie?

Populaire posts