FASHION FRIDAY || SWEATER WEATHER

Sweater en laarsjes - H&M, legging - Monki

Soms vind je een item waarbij je zodra je het aantrekt direct weet dat dit er eentje wordt die je draagt totdat de gaten erin vallen. Deze trui is er zo één. Een mooie gebreide trui, superwarm, van fijn materiaal (kasjmiermix) dat niet kriebelt. En die kleur.... Warm en met zo'n beetje alles te combineren. Ik houd van een trui met mogelijkheden!

Voor deze foto's combineerde ik 'm met een zwarte legging van velours. Dat is toch wel hét materiaal van dit seizoen. En ik vind het helemaal leuk, zo zacht en feestelijk! Die zal ook helemaal afgedragen worden vrees ik! I'm on a roll met mijn aankopen deze maand!
Ik deelde al een foto op Insta en kreeg veelvuldig de vraag waar die trui vandaan kwam. Nou, hier dus. On sale! En er is bijna iedere dag wel een 'speciale' code waarmee je extra korting krijgt, dat maakt 'm ondanks het fancy materiaal goed betaalbaar.





Populaire posts