SUNDAY SNAPSHOTS || 47


Hello! Welkom bij een nieuwe Sunday Snapshots! Het is natuurlijk onmogelijk om alle foto's van de al die gemiste maanden te delen, dus heb ik maar gewoon de afgelopen 2 weken gepakt, met hier en daar een uitschieter naar een eerder moment. Lees je mee?


Die zonnige herfstdagen, daar krijg je toch nooit genoeg van? En Jolie had buikgriep en hield niets binnen, maar de volgende dag was ze tegen onze verwachting in weer zo fris als een hoentje!


Jolie had veel playdates de afgelopen tijd. Dit is in het Kralingse Bos met neefje Felix, het zoontje van mijn stiefbroer en zijn vriendin.Wij pasten een middagje op en Jolie vond het heel gezellig!



En hier was Christel op bezoek met Levi, Zoï en Xavi. Jolie was helemaal onder de indruk van baby Xavi, ze ging uit zichzelf zo bij hem zitten. Met Zoï was het nog een beetje aftasten. Heel gezellig, zo'n meisje van je eigen leeftijd, maar tegelijkertijd is het ook concurrentie als het aankomt op het spelen met je speelgoed, de aandacht van mama en natuurlijk het zitten in je stoel! :)


En we hadden ook nog een mini-rëunie met mijn zwangerschapsgroepje. Zo leuk om de meisjes zo samen te zien! 
En... Jolie met 3 tassen. 'Mama tas, tassss!' Ze gaat echt de deur niet meer uit zonder tas! 


Nu we verhuisd zijn doe ik er met het OV zo'n anderhalf á 2 uur over om van werk te vertrekken, Jolie op te halen op de crèche en dan naar huis te gaan. De eerste keer zag ik er zo tegen op, vooral dat laatste stuk naar huis lopen, maar we hebben het eigenlijk steeds heel gezellig! Achter iedere paal verstopt ze zich en roept dan 'BOE!'. En ze ligt helemaal dubbel als ik hetzelfde doe!
En als we op tijd zijn kan de speeltuin op de hoek natuurlijk niet overgeslagen worden zonder er even te stoppen!


Stampen in de plassen achter ons huis! Ik houd zo van de herfst!
En samen een ezel voeren op de kinderboerderij.


Na weken, zo niet maanden, mezelf zo'n beetje afgesloten te hebben van mijn sociale leven ging ik vorige week weer eens lunchen met mijn nichtje. Het was supergezellig! Ik dronk mijn nieuwe lievelings: een flat white.
En Jolie werd 's avonds huilend wakker en sliep verder op de bank. Ik lette even niet op en trof haar vervolgens zo samen met de kat aan. Lieffff!!


Wat fijn dat ik straks weer iedere dag bij dit meisje kan zijn!
En, zo leuk dat mijn smoothie precies dezelfde kleur was als de muur! :)


Ooh, en dit was verschrikkelijk! Jolie's vinger kwam tussen de deur en haar vingertopje was er zo goed als af! Ik trok de slaapkamerdeur dicht, terwijl zij net de deurpost aan de kant van de scharnier pakte. Het was dus ook nog eens mijn schuld! Gelukkig kwam Roel net thuis, want ik viel dus serieus flauw! Compleet in paniek zijn we, zonder jas en met alleen de hoognodige spullen, in de auto gesprongen naar de SEH. Daar kreeg Jolie meteen pijnstillers en werden er foto's gemaakt. Er bleek geen bot geraakt, gelukkig! En omdat haar vingertje te klein was om te hechten en dat ook heel pijnlijk zou zijn, werd het geplakt. Op goed geluk dat het zelf weer aan elkaar zou groeien. En dat is gebeurd! We zijn inmiddels 2 weken en 2 ziekenhuisbezoeken verder en het ziet er allemaal goed uit. Op het oog nog een beetje luguber, maar het heelt goed en ze kan haar vingertopje behouden. Maar wat zijn we geschrokken, en er is echt niets vreselijkers dan je kind pijn te zien lijden! Arm meisje...


Vorige week gingen we naar Keulen. Ik deelde daar als deze plog over, maar ons tripje kon natuurlijk niet ontbreken in dit overzichtje!


Afgelopen weekend gingen we lunchen in Historisch Delfshaven, in onze oude buurt.


En daarna nog even naar de winkels. Jolie liep meteen de dierenwinkel binnen, kijken bij de beestjes!
En wat ben ik blij met Jolie's nieuwe bed. Ze slaapt opeens zo goed, we kunnen ons geluk niet op! Maar wat lijkt ze ook al groot... Ik zal binnenkort een uitgebreider artikel wijden aan haar nieuwe bed en nieuwe slaapritme!

Zo, dat was het weer voor nu! Over 2 weken komt er weer een nieuwe Sunday Snapshots online. Maar kun je zo lang niet wachten, volg me dan op Instagram!




Populaire posts