HOME || POLAROIDS


Vandaag een kleine sneak peek van ons nieuwe huis. En wel met een hele speciale reden: Voor een leuke samenwerking met De Fotofabriek mocht ik een foto laten afdrukken op canvas. Een foto die ik graag met jullie deel! 

Als we 1 ding anders mochten doen aan onze bruiloft, dan zouden we een professionele fotograaf hebben gehuurd om de hele dag vast te leggen. We hadden nu aan iedereen gevraagd om erop los te snappen tijdens de ceremonie en het feest en dat zorgde voor een bonte collectie aan plaatjes die de sfeer mooi weergeven. Maar! We trouwden in november, om 4 uur 's middags. Het gouden licht van een herfstachtige namiddag en de lampen die binnen aangingen terwijl het buiten schemerde zorgden voor een warme sfeer op de dag zelf. Maar voor de foto's bleek het funest. Er was, letterlijk, niet één scherpe foto van ons huwelijk! 
Op het feest hadden we echter een photobooth gemaakt waar je polaroidfoto's kon schieten. En die zijn hilarisch geworden! Door alle polaroids bij elkaar te leggen en daar een foto van te maken, creëerden we toch een mooie herinnering aan onze speciale dag die past bij onze fotowand.    
Ik kan geen betere plek bedenken om de foto op canvas te laten drukken, dan De Fotofabriek. Goede service (ik kreeg zelfs nog een persoonlijke mail over hoe ik de randen het liefst wilde zien), snelle productie, gemakkelijke bezorging en mooie kwaliteit! Echt een aanrader!  








Populaire posts