SUNDAY SNAPSHOTS || 45


Oeps... Ik ben een beetje laat met mijn Sunday Snapshots. Een Monday Snapshots maar voor een keertje dan! Wat hebben we allemaal gedaan afgelopen weken? 

Boven: JA! Feyenoord, mijn Feyenoord, is kampioen! Zo mooi! En natuurlijk konden we de inhuldiging niet missen. De Coolsingel was overvol en het hele gebied eromheen afgesloten, daarom besloot ik met Jolietje in de draagzak naar de Binnenrotte te gaan. Voor de Markthal stond een enorm scherm waar we de inhuldiging konden volgen. Mijn broertje en mijn neefje bleken daar ook te zijn en ondanks de drukte hadden we elkaar zo gevonden. En muziek en gejuich of niet, Jolie viel gewoon in slaap. De sfeer was echt gemoedelijk. Blij, uitgelaten, maar goed! 
Volgend jaar weer!! 


Yes, vorige week dinsdag was het weer tijd voor havermout/bananenpannekoekjes, en zien ze er niet fotogeniek uit? En van die superschattige kleine voetjes van Jolie krijg ik ook nooit genoeg!


Donderdag besloten we impulsief om naar foodtruckfestival TREK te gaan. Maar ik had al eten klaar voor 's avonds! Dan maar deze lekkere salade als lunch.
En de temperaturen schoten die dag de lucht in. Kijk Jolietje lekker chillen in de tuin.


En TREK was zo fijn! Die avondzon, de sfeer, het lekkere eten.... Onverwachte ontmoetingen met vrienden. Mijn lieve dreumes die het helemaal naar haar zin had. Het festivalseizoen voelde nu écht geopend!
We zijn van plan nog wel wat leuke festivals te bezoeken met Jolie. Aan het einde van het seizoen zal ik daar een artikel over schrijven, inclusief tips en foto's!


O, wat was je blij met je aardappel op een stokje! Stond ik daar met mijn goede gedrag met Ella's zoete aardappel en pompoen in een knijpzakje voor jou, maar daar haalde je je  neus voor op. Je wilde ook festivalfood, het heet niet voor niets een foodtruckfestival! Dan maar een twister. Zonder zout.



Vorig weekend gingen we op familieweekend naar de Veluwe met Roel zijn gezin. Het was echt heel gezellig en wat een prachtige omgeving!


Na de huldiging van Feyenoord ging ik even snel een theetje drinken bij Tessa (en haar mooie uitzicht) en hier zie je goed hoe gemoedelijk het allemaal verliep. Echt een heerlijk sfeertje!
En dinsdag besloot Jolie helemaal kopje onder te gaan in het bakje yoghurt, lol! Dit was overigens op mijn eerste werkdag en Jolie's eerste middag op de crèche. Ik vond het erg leuk om weer aan de slag te gaan en om mijn collega's weer te zien, maar Jolie moet nog erg wennen. Ze had het moeilijk, zeiden de leidsters na de eerste week. Dat breekt toch wel een beetje mijn hart! Maar het komt vast goed.


Woensdag was Jolie heerlijk de hele dag met haar papa en gingen we 's avonds BBQ-en. Ze is zo dol op mais, eindelijk een groente die ze lekker vindt!


De moestuintjes ontplofte met dat mooie weer!
En wat een liefde voor dit meisje!!


Vrijdag was ik weer heerlijk de hele dag met Jolie! ♥ Die glimlach! 
En zondag kreeg ik totaal onverwachts dit ontbijt op bed! Jolie was ziek en wij lagen nog samen in bed, toen Roel dit stiekem had bereid (en iets stiekem doen is lastig in ons minihuis!). Met Moederdag waren we op familieweekend en hebben we er niet veel aan gedaan. Volgend jaar weer, zei Roel. Maar toen was hij dit dus al van plan! Ik was totaal overdonderd en moest er spontaan van huilen haha! Ik vind het zo lief!



Daarna had ik nog 2 verjaardagen. Omdat Jolie ziek is, bleven Roel en zij thuis. En ik ging eerst naar Levi, mijn grote boef is alweer 6 jaar geworden! En lieve Zoï is ook al zo groot, en om baby 3 kun je ook echt niet meer heen. Chris is altijd zo mooi zwanger! Het blijft gewoon zo hartverwarmend om de kinderen te zien opgroeien en haar gezin te zien uitbreiden. Proud to be her 'sister'! ♥


En daarna door naar het verjaardagsdiner van Sanne bij Speck! De sfeer van een zwoele zomeravond, veel gespreksstof en de wijn die rijkelijk vloeit. Het was echt een heerlijke avond!

Komende week schieten de temperaturen omhoog en naast mijn 2e werkweek, die al een dag korter is ivm Hemelvaart, hebben we heel veel leuke dingen gepland!
Hebben jullie leuke plannen?

Populaire posts