STUFF I LOVE || 06 - THE WEDDING ISSUE


1. Boeket

Hoe mooi is dit boeket?! De man van mijn jeugdvriendin Neomie heeft een bloemenwinkel en ik vroeg hen om mijn bruidsboeket te maken. Ik stuurde wat Pinterest inspo door van wat ik mooi vond, maar ik werd niet echt concreet over welke bloemen ik wilde. Simpelweg omdat ik er geen verstand van heb! Ik had er alle vertrouwen in dat zij wisten wat ze deden. Maar daarmee maakte ik het ze onbewust wel erg moeilijk!

Mijn moeder haalde de ochtend van de bruiloft de bloemen op en gaf ze aan Roel zodat hij mij ermee op kon wachten. Nadat ik bekomen was van het eerste moment en hoe mooi mijn aanstaande man eruit zag, zag ik de bloemen. Woooooow!! Nog mooier dan ik me had voorgesteld!
Neomie en Nick van LIFESTYLE BLOEMEN, enorm bedankt voor dit prachtige cadeau! Het heeft onze dag helemaal compleet gemaakt!
(En als je ook gaat trouwen, ga dan naar Lifestyle Bloemen voor je boeket! Want dit kunnen ze dus!)

2. Gedroogde bloemen

Mijn getuige/beste vriendin Desiree ving mijn bruidsboeket. Toen ze me de volgende dag vroeg of ze er iets mee moest doen zei ik dat zij 'm eerlijk gevangen had en dat zij 'm dus mocht houden. Het hele boeket laten drogen lukte niet, dus ze pikte er de mooiste uit en maakte dit schilderijtje. Maanden later deed ze het me cadeau. Ik was zo ontroerd dat de tranen in mijn ogen sprongen! Zo attent! En voor mij een tastbare herinnering aan die prachtige dag!



3. Wonderwall

Gewoon een mooi liedje uit 1995. Nooit gedacht dat dat liedje zo'n bijzondere betekenis voor mij zou krijgen.
Dit nummer werd gedraaid toen Roel en ik in de kroeg zaten met collega's en ik naar hem keek en daadwerkelijk dacht 'Maybe, you're gonna be the one that saves me'. (And he did!) Ik vertelde dat later eens aan Roel en hij herinnerde zich dat moment ook! 'There are many things I would like to say to you, but I don't know how.'
Wonderwall werd 'ons nummer'.
Maar daar bleef het niet bij. Toen Roel mij in Brugge ten huwelijk vroeg, kwam dit nummer ook terug. Daarover lees je hier meer. En toen was daar onze trouwdag. Tijdens de ceremonie speelde Roel Wonderwall op zijn gitaar terwijl ik binnen kwam lopen en werd weggeven door mijn broertje. Zo romantisch!

4. Klok Erasmusbrug

Als geboren en getogen Rotterdammer vind ik dit natuurlijk het ultieme cadeau. We kregen 'm voor ons huwelijk van Roel z'n broers en zussen en hij heeft een prominente plek in ons huis. Dat Roel een periode op de Kop van Zuid heeft gewoond en dat daar de vonk tussen ons definitief oversloeg geeft 'm extra betekenis.
Hij is van Urban Fabric.



5. Roze nagellak

De kleur van mijn jurk is 'mink'. Als ik daar op google krijg ik heel veel verschillende kleuren te zien, en informatie over tamme ratten. Ik zou de kleur zelf omschrijven als een soort mat oudroze. Roze, gemengd met een beetje grijs en een laagje lila. Ik twijfelde tot het laatste moment of ik nagellak op zou doen, maar ik ging uiteindelijk voor een dun laagje oudroze nagellak van de Hema.
Ik vind het ook zonder trouwjurk een heel mooi kleurtje. Leuk bij zomerse oufits in pastel of juist om een all blackie wat zachter te maken.


6. We zijn vandaag een half jaar getrouwd!

Hoera! ♥



7. Roels horloge

Dit horloge kocht ik in het geheim voor Roel en stopte het in de zak van zijn pak. Toen hij zich ging aankleden op onze trouwdag bij zijn ouders in het hotel vond hij het. Het horloge is van bamboe gemaakt, het bandje van leer. Ik vind het zelf een erg mooi horloge. Maar wat de doorslag gaf is dat ik er iets in kon graveren. Zo kon ik hem iets persoonlijks geven, iets echt van ons. Roel vindt 'm erg mooi en was erg geraakt door het gebaar. Een bijzonder cadeau op een bijzondere dag. Hij draagt het horloge dagelijks!


Populaire posts