SUNDAY SNAPSHOTS || 43


Een ziek kindje, volgeplande Paasdagen en lekker veel buiten zijn. Lees je mee wat we de afgelopen 2 weken allemaal gedaan hebben?


Boven: Mijn mooie kindje hangt graag uit het raam haha! Ze roept dan naar duiven en zwaait naar iedereen die langsloopt.
En knock-out nadat we op pad zijn geweest met haar loopfiets. Zo handig dat dat fietsje op de kinderwagen past!


Links: Zoals je in dit artikel hebt kunnen lezen, zat Jolie in een heel pittig sprongetje. Deze foto laat aardig zien hoe onze dagen eruit zagen........... Rechts: Vorige week donderdag kreeg ze opeens koorts. Ik dacht aan de nasleep van de vaccinaties, maar het bleek een voorbode van de Zesde Ziekte.


Gelukkig had ik ook nog even een momentje voor mezelf. Donderdagavond ging ik naar Tessa om gezellig bij te kletsen. Zij woont midden in het centrum en heeft zo'n mooi uitzicht!


Vorige week vrijdag gingen Jolie en ik met Irene en Niek naar het kattencafé hier in Rotterdam. Omdat de katten de kindjes een beetje eng vonden en Niek ook een beetje allergisch leek te reageren, gingen we lekker naar buiten. In de speeltuin spelen is immers net zo leuk!


Ik vind haar hier al zo groot en wijs!!


Dat weekend was het prachtig weer. We hebben bollen gepland in de tuin en ik heb mijn moestuintjes verpot. 



Jammergenoeg werd Jolie dus ziek. Helemaal onder de rode vlekjes! En ondanks dat ze zeggen dat de Zesde Ziekte over het algemeen heel onschuldig verloopt, had ze er toch flink last van!
Gelukkig wel op tijd bezig om dinsdag naar oma in Nijmegen te gaan.


Met mijn moeder was het heel gezellig! 2x 2 uur in de trein met een dreumes vond ik wel een uitdaging. Ze was het bij vlagen echt zat! Daarnaast was ik verbaasd over hoe kinderwagenonvriendelijk de treinen en perrons zijn!! Gelukkig waren er genoeg mensen die wilden helpen.


Wat een ogen heeft die ondeugende boef toch!


Zaterdag had ik een Paasbrunch met vriendinnen. Een jaarlijkse traditie, en dit keer was het bij mij thuis! Het was erg gezellig en lekker! En daarna viel Jolie als een blok in slaap en heb ik nog even bij haar gelegen.
Eyeliner on fleek. Dat moet even gezegd.


Nah! Dat is ook niet leuk wakker worden! Ze stonden droog... Gelukkig maakt de lach van dit kleine Paaskonijntje het weer helemaal goed!


's Middags reden we naar Enschede om Pasen te vieren met mijn schoonfamilie. Links: Jolie spelend met haar nichtje Madelief en neefje Merlijn. Rechts: Ze blijft een moeilijke eter, maar chocolade ijs bij oma gaat er zo in!


De volgende ochtend bruch bij Roel z'n ouders. Ziet er goed uit, he, ze hadden echt hun best gedaan! En 's avonds door slecht weer terug naar huis.



Woensdag mocht Jolie een stukje op de fiets, maar na een paar minuten bleef ze al stil staan en schudden ze 'nee' als ik vroeg of ze kwam. Eenmaal thuis bleek waarom, ze is weer verkouden geworden! 
Dan maar lekker Sesamstraat kijken. Ze zit hier voor het eerst alleen op de bank in plaats van in de kinderstoel. 


Donderdag toch maar even de deur uit voor koffie met Sanne. Maar Jolie's humeur is er niet beter op geworden, hoe briljant is dit boze snoetje?! 

Oooo, en sinds een paar dagen zegt ze opeens 'Mama' en 'Papa'! ZO LIEF!!

Q: Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend? 

Populaire posts