SUNDAY SNAPSHOTS || 42


Er zitten weer 2 heerlijke op. Kijk je mee naar wat we allemaal gedaan hebben?

2 weken geleden kwam mijn nichtje Anna eten. het was vrijdagavond, dus we gingen daarna wat drinken in de stad. wat was dat voor mij lang geleden, zeg! maar ik vond het heerlijk om die fridaynight vibe weer even mee te krijgen! // nu Jolie kan lopen, wil ze niet anders meer.... dus liep ik met haar aan de hand door de Appie en Roel achter een lege kinderwagen // mijn ouders waren in town en zij wilden wel een avondje op Jolie passen. datenight! de volgende dag gingen we samen lunchen bij Paqiet in het park. we konden voor het eerst dit jaar buiten zitten! // 's avonds maakten Roel en ik zelf pizza // het was zo warm dat Jolietje lekker in haar rompertje door het huis kon. I love that, meteen een zomergevoel! hier zit ze te spelen met de blikjes cola, die blijven interessant // keuzes keuzes keuzes :) // vorige week dinsdag moesten we ons weer melden bij het CB voor de 14 maandencontrole en prikjes. alles was in orde, Jolie is een ondernemend kind en groeit goed op haar eigen lijntje. de verpleegkundige complimenteerde me dat ik nog borstvoeding geef, dat had ik niet verwacht uit die hoek! // moestuintjes! ik ben fan! hopelijk staat onze tuin straks vol eetbare plantjes! // nieuwsgierig aagje! // vorige week woensdag moest onze auto naar Delft voor de APK. Jezus, wat een kosten weer zeg... :( we besloten er direct een leuke ochtend van te maken en een rondje Delft te doen. bij KEK ontbeet ik met deze acai-bowl. lekker! en het is zo'n leuke plek! // kijk haar gaan achter haar loopwagen! ♥ // zo mooi, al die roze bloesem aan de bomen. dit is achter ons huis. jammer dat het alweer bijna weg is. // zondagochtend... Roel had Jolie's knuffels in een kring om haar heen gezet, ziet er zo schattig uit! // Gijs, helemaal zwart van het buiten ravotten // Jolie zat afgelopen week in een sprongetje, ze had weer prikjes gehad op het CB, ze had nog een beetje last van de zomertijd en ik heb het idee dat er weer tandjes doorkomen... kortom, ze was niet te genieten! gelukkig is er dan altijd nog de draagzak, die redder in nood! // Jolie's nieuwe sneakers. ik vind ze zooo tof!

Populaire posts