AFTERNINE HOTSPOT || KEET


Omdat de tijd dat Jolie lief in de kinderwagen lag te slapen als ik koffie ging drinken met vriendinnen of ging lunchen met Roel long gone is, ben ik op zoek gegaan naar kindvriendelijke hotspots in Rotterdam waar ook zij zich kan vermaken.
Vandaag:

KEET

Als je KEET binnenkomt moet je eerst door de winkel om het café te bereiken. Het is namelijk een conceptstore en horecagelegenheid in één. Slim gedaan, want het is steeds weer een uitdaging om niet heel veel te kopen van al dat leuks! Ze bieden webshops en beginnende ondernemers een fysiek verkoopplatform, met steeds wisselende producten. Dat zorgt voor een origineel aanbod van o.a. interieurdecoratie, kinderkleding en ooo, al die leuke kaarten vind ik ook zo verleidelijk!
Maar ik kwam dus voor de koffie! Achterin de winkel lokken lichtgevende letters je naar het café. Wafels! Daar vind je een zithoek met een bank, een lange tafel en een aantal tweezits, met linksachter een speelhoek voor kinderen. Een echte playground kun je het niet noemen, maar er staat een tafeltje met stoeltjes en wat speelgoed. Genoeg voor Jolie om zich te vermaken, en omdat er ook vaak andere kindjes zijn is dit een mooie gelegenheid om samen te spelen.
Op de kaart vind je vooral wafels. In alle soorten en maten, voor een prijs die volgens mij gemiddeld is voor een lunch in Rotterdam. Daarnaast hebben ze een aanbod van verschillende taartjes. Qua drankjes kun je het zo duur maken als je zelf wil. Ze hebben fancy koffie's, ik vind de cappuccino met chocolade erg lekker, maar je kunt ook voor een heet water met gember gaan voor €1,50. Jolie is nog zo klein dat ik meestal een boterham voor haar meeneem van huis, wat bij KEET geen probleem is. Maar de kleintjes worden op de kaart absoluut niet overgeslagen, ook voor hun zijn er speciale wafels en drankjes.

Kortom: Een fijne sfeer, lekker eten en een keuze voor ieders portomonnee. En kidsproof? Jazeker!

KEET
Oppert 2A
3011 HV Rotterdam








Populaire posts