OOTD || COZY SATURDAY

ph: Roel
rok - H&M trend, top - Weekday, jas - Forever 21, sneakers - New Balance, horloge - Swatch

Het is een poosje stil geweest op mijn blog. Na veel gebroken nachten, een hoop virussen en bacteriĆ«n en een herinrichting van ons huis, was ik even helemaal op. Geen zin, geen energie en de vrije tijd die ik had wilde ik graag besteden met mijn gezin en/of mijn vrienden. Of in bed. 

Maar... ik heb niet stil gezeten. In de tussentijd heb ik wat vooruit gewerkt met het schrijven van artikelen en heb ik veel inspiratie opgedaan. Ik heb nu een veel duidelijker beeld waar ik heen wil met AfterNINE. Wat kunnen jullie de komende tijd verwachten: 
  • Minimaal 2x in de week een nieuw artikel,
  • Maandelijks terugkerende items zoals Friday Five's, Stuff I love, Sunday Snapshots en meer,
  • Professionalisering van mijn blog, door me o.a. aan te melden bij de KvK en het bijhouden van mijn statistieken. En ik heb eindelijk visitekaartjes!
  • Samenwerkingen met andere bloggers, bedrijven en influencermarketing,
  • Maar vooral nog heel veel persoonlijke artikelen en foto's van Jolie en van mij en mijn leven als (thuisblijf)moeder!

En dan voor nu ook nog een lookje wat we hebben geschoten op een stormachtige, maar zonnige zaterdagmiddag. Deze rok is momenteel echt m'n lievelings, omdat-ie zo goed te combineren is met ongeveer alles. Ik droeg 'm met een mooie top en nette schoenen naar een bruiloft, ik combineerde 'm met een dikke trui en een maillot in Berlijn en op deze foto's draag ik 'm casual met een simpel wit t-shirt en sneakers. 
En is het al bijna lente? Ik kan niet wachten tot ik 'm aan kan met een hemdje, sandalen en een grote zonnebril! 







Populaire posts