WEDDING || HET FEEST


Vrijdag 18 november 2016 zijn Roel en ik getrouwd! Het was een prachtige dag! Hier vind je de foto's van de ceremonie, vandaag deel ik de foto's van het eten en het feest. En schrik niet, beste gasten, de meest gĂȘnante feestfoto's blijven in het archief en deel ik niet hier! ;) 
We hadden geen professionele fotograaf, maar we hadden iedereen gevraagd om wat snapshots te maken en deze met ons te delen.  De meeste zijn niet scherp. Maar dat maakt niet uit, het geeft toch een mooie impressie van die voor ons zo bijzondere dag!



De Pelgrim, de mooie locatie in historisch Delfshaven, waar we gingen eten en het feest gaven. 


We hadden de zaal de avond ervoor samen met de ceremoniemeesters versierd. 



M'n schoonvader en m'n beste vriendin gaven een speech. Ook mijn schoonmoeder heeft gesproken, maar daar heb ik nog helemaal geen foto's van ontvangen! 


Ik was steeds diep geroerd door al die mooie woorden! En Jolietje vond het ook leuk, zoals je kunt zien op deze foto! ♥

                         


Cadeautjes uitpakken! 

                       


Roel had de dag ervoor de hele dag in de keuken gestaan om appeltaarten en kersentaarten te bakken. 's Ochtends hebben we ze nog gedecoreerd met bloemen. Ik was heel blij met het resultaat! En de taarten waren echt heel lekker!
De locatie heeft de taarttopper weggegooid en dat vind ik echt zo stom en jammer!! Ik had juist zo hard gezocht naar een man, vrouw en kindje en was zoooo blij met deze! Ik had 'm graag als aandenken bewaard... :(


Mijn moeder en mijn stiefvader!



Dat wijzen heeft ze die dag echt ontdekt! En ze doet het nog steeds!

                       

Lieve gasten! 





De photobooth was een hit! Ik zou het echt iedereen aanraden, wat een mooi herinnering!! 


Mijn broertje 'beheerde' de muziek en Paul keek mee. We hadden zelf verschillende playlists gemaakt op Spotify.



Ons gastenboek was deze houten bank. Geen gastenboek wat uiteindelijk achter in de kast verdwijnt! Hij staat nu in onze huiskamer en we lezen nog vaak terug, zo leuk!




Dit was met stip het mooiste moment van de avond. Ergens halverwege het feest werd Wonderwall gedraaid en heel spontaan ontstond er een kring om ons heen. Eerst dansten we in een kring, toen stonden we in het midden van een paar dronken vriendinnen en langzaamaan kwamen er steeds meer gasten bij en waren we het middelpunt van zoveel liefde! Ik vond het echt een prachtig moment en krijg nog tranen in mijn ogen als ik terug denk!


Jaaaa, het gooien van mijn boeket! Desiree heeft 'm gevangen... Dus Roeland, je weet wat je te doen staat! ;)



Bij vertrek moesten we door een haag van sterretjes! Zo tof geregeld! We wonen praktisch aan de overkant, mijn broertje en mijn neefje liepen ons naar huis en pakten daar een taxi.
Wat een geweldige, mooi, bijzondere dag! Echt onvergetelijk!

Populaire posts