WEDDING || DE CEREMONIE


Vrijdag 18 november 2016 zijn Roel en ik getrouwd! Het was een prachtige dag! En de foto's wil ik graag met jullie delen. We hadden geen professionele fotograaf, maar we hadden iedereen gevraagd om wat snapshots te maken en deze met ons te delen. Omdat we om 16:15u trouwden was het buiten schemerig en binnen warm verlicht. Dit was heel goed voor de sfeer, maar minder goed voor de foto's. De meeste zijn niet scherp. Maar dat maakt niet uit, het geeft toch een mooie impressie van die voor ons zo bijzondere dag!

Met een special thanks to Fraukje, die met haar camera de hele zaal is doorgelopen en de meeste foto's heeft gemaakt! 




Zenuwen voor de ceremonie! 



Mijn broertje gaf me weg. 



Terwijl mijn broertje en ik binnen kwamen lopen, speelde Roel Wonderwall op zijn gitaar. Ons nummer, en het nummer waarop hij me ten huwelijk vroeg. Supermooi, en ik hield het uiteraard niet droog! 


Daar is-ie! De Maximatraan! :)


Dit prachtige boeket is gemaakt door Lifestyle Bloemen. Ik was er zo blij mee, heel mooi en precies wat ik wilde! 1000 maal dank, Nick en Neomie!


Voor ons trouwen hebben we een gesprek gehad met de ambtenaar en hebben we een vragenlijst voor haar ingevuld waarin we iets over elkaar, onszelf en onze getuigen mochten vertellen. Carla maakte er een heel mooi verhaal van, echt zo knap! 



En toen was ik mevrouw van Tienen! 



Applaus voor Merlijn, die onze ringen kwam brengen! 


Onze getuigen: Desiree (mijn beste vriendin), Wesley (mijn broertje), Koen (Roels broer) en Mike (Roel beste vriend).







Met onze ouders op de beroemde trap in het Stadhuis. Mijn vader was er helaas niet bij.





Met onze getuigen.



Met iedereen! Alleen onze ceremoniemeester Christel was alvast vooruit om wat dingen te regelen.

                         

En nog wat laatste foto's om en rond het Stadhuis!
Vanuit hier reden we door naar de Pelgrim, voor het eten en het feest. De foto's daarvan zie je vrijdag!

Populaire posts