SUNDAY SNAPSHOTS || 39



Goed voornemen voor 2017: Beter mijn Sunday Snapshots bijhouden! De laatste is alweer 3 weken geleden en het is helemaal geen zondag vandaag maar al maandag en er is alweer zoveeel te delen dat het bijna teveel is om eens luchtig door te lezen! Mea Culpa, lieve lezers! Ik beloof beterschap, en echt!

Bij deze kerst, Oud&Nieuw en nog meer leuke dingen en lieve momenten. Ik zal jullie niet vervelen met een uitgebreide beschrijving, maar kort samengevat:

  • 6 december hebben we meteen een kerstboom gehaald, en ondanks dat we al jaren geen kerstboom hebben staan, bleken we toch heel wat leuke versiering bij elkaar verzameld te hebben! 
  • Onbeperkt cupcakes eten bij Alice in Cakeland klonk als wonderland, maar eigenlijk was het dat niet. Het was heel gezellig met Sanne, maar mijn witte t-shirt zat binnen 3 minuten onder chocoladevlekken en na 2,5 cupcake was ik misselijk.... All-you-can-eat bleek niet zo heel veel te zijn! 
  • Kerstshoppen, meisjeskerst, kerstavond bij mijn schoonouders en toen werden we ziek..... Jolie begon met overgeven en diarree (mijn moederhart brak!) en in de loop van de nacht volgde ik.... oef, wat was ik ziek! Jolie voelde zich snel beter, maar ik miste de hele eerste kerstdag. Ik heb op zolder bij mijn schoonouders in bed gelegen en heel veel geslapen! Ik was er zo verdrietig om. Jolie's eerste kerst, ik had me er zo op verheugd! Tot overmaat van ramp werd Roel ook nog ziek die avond en lagen we alle 3 om 20u op bed, terwijl beneden het kerstdiner gaande was... Tweede kerstdag zijn we nog wel naar mijn familie gegaan, maar we waren nog steeds flink brak, dus na de koffie zaten we direct in de auto. Ik had er dagenlang een kater van... en ik heb geen wijn gezien! :(
  • Van Roel kreeg ik, net als ieder jaar, 'Het aanzien van' voor kerst. Ik verzamel die boeken al sinds 2004 (kreeg deze week een linkje doorgestuurd van Eline, naar een artikel waarin stond dat dat héél 70's is!).
  • Oud&Nieuw vierden we lekker samen thuis en het was zo fijn! Ik had verwacht dat het wellicht een beetje saai zou zijn, maar het tegendeel was waar.... Lekker gegeten, Top 2000 geluisterd, de oudejaarsconference gekeken (ik vond Claudia de Breij erg goed!) en samen met Jolie om 00:00u vuurwerk gekeken voor het raam. We waren beiden zeer content! 
  • O, en je ziet het goed: mijn haar is weer wat donkerder. Ik heb het vorige week geverfd. Het is nu donkerblond, maar het voelt een beetje als een net-niet tussenkleurtje... en ik twijfel heel erg om helemaal donker te gaan. Warm chocoladebruin ofzo... Wat vind jij? 



Ik gebruik Instastories tegenwoordig ook heel regelmatig, dus wil je op de hoogte blijven van mijn dagelijks leven, vergeet me dan niet te volgen: Linda.AfterNINE.
Hieronder een korte samenvatting van wat daar zoal voorbij komt:


Populaire posts