AFTER NINE



Gisteren en vandaag ben ik al begonnen met het aanpassen van mijn naam op social media, en de eerste vragen kwamen al binnen... Hierbij de officiële introductie van de nieuwe naam van mijn blog! 

After NINE. 


Ruim 3 jaar geleden begon ik dit blog onder de naam Flower Child. Dat vond ik wel toepasselijk bij een meisje die een flowerpower opvoeding heeft gehad en die zoveel idealen heeft als ik. Maar ik was al snel uitgekeken op die naam. Ik vond het afgezaagd, weinig zeggend. Het was een populaire term geworden, waardoor het aan inhoud verloor. 
Bij gebrek aan inspiratie veranderde ik de naam van mijn blog in mijn eigen naam: Linda Korner. Veilig, duidelijk en goed voor mijn naamsbekendheid. Ik heb deze naam echter nooit vast laten leggen bij de KvK, ik wist dat het tijdelijk zou zijn. 
Een paar maanden geleden was ik klaar voor verandering. Klaar voor een nieuwe koers. Ik merkte dat ik meer behoefte kreeg aan het schrijven van serieuzere artikelen en dat ik veel energie haalde uit het schrijven over Jolie en het moederschap. En daarnaast heet ik nu Linda van Tienen-Korner, en dat is toch een beetje lang in een logo.

Tijdens het brainstormen over een nieuwe naam, dacht ik terug aan de toekomstdroom die Eline en ik eens hadden: Een (papieren) zwangerschapsmagazine ontwikkelen, genaamd NINE. En toen ik dat vertelde merkte Roel heel scherp op: 'Waarom doe je dan niet After NINE?' 
Yaaas!

After NINE staat voor het leven als moeder, 'after NINE months of pregnancy'. Vanaf het moment dat je die eerste positieve zwangerschapstest in je handen hebt gaat er een hele nieuwe wereld voor je open. Een wereld waarin ik gretig mijn weg zoek en dat avontuur deel ik graag met jullie! 
Daarnaast slaat After NINE ook een beetje op mij persoonlijk... Als avondmens kom ik eigenlijk pas na een uur of 9 's avonds écht op gang! En mocht Jolie een keer voor 9u 's ochtends wakker zijn, dan ben ik de rest van de dag chaggie... Maar dat zijn bijzaken! ;)

Qua inhoud zal er nu niet veel veranderen. Ik wil doorgaan met het delen van persoonlijke verhalen en ervaringen rondom het moederschap, maar ook de Sunday Snapshots en OOTD's blijven bestaan. De categorie waarin je mijn blog zou kunnen scharen blijft dan ook 'Life Blog', een blog over mijn dagelijks leven. Mijn leven After NINE.

Lieve volgers, trouwe lezers en toevallige passanten, dank voor jullie steun en interesse! En stay tuned voor alles wat er komen gaat op After NINE!

Populaire posts