SUNDAY SNAPSHOTS || 38



Ooo, wat waren het drukke, maar geweldige weken! Trouwen, op mini-honeymoon, en weer terug naar het 'gewone' leven. Kijk je mee?



vandaag is het alweer 3 weken geleden dat Jolie de bijzondere leeftijd van 42 weken bereikte. zo lang zat ze ook in mijn buik! even lang eruit als dat ze erin gezeten heeft dus, mijlpaal! snif! // en alweer 4 weken geleden waren Roel en ik 5 jaar samen en hij verraste me met 5 rode en 5 witte rozen! lieverd! // maar die maandag was niet alleen maar leuk... we kregen het slechte nieuws dat mijn ouders onze hond Chico moesten laten inslapen. hij was oud en dement en nu dus ook door zijn achterpoten gegaan, het is beter zo. maar wat zullen we hem missen! ♥ // lieve slaapJolietje // voor de oudere kids op onze bruiloft maakte ik deze 'ik zie ik zie wat jij niet zie'-opdracht, met weggooicamera. ik ben benieuwd hoe de foto's eruit zijn komen te zien! // de avond voor de bruiloft gingen we met de ceremoniemeesters de feestlocatie versieren. diezelfde middag kregen we het bericht dat ze onverwachts een groep hadden voor een 6-gangendiner en dat we dus pas na 22u terecht konden. ik vond dit echt niet kunnen, ik snap dat ze geen omzet mis willen lopen, maar kom op zeg... het is onze bruiloft en het is de avond ervoor! maar goed, niets aan te doen en om 22u scherp stonden we voor de Pelgrim. ondanks dat die dag nogal stressvol was, vond ik het daar heel gezellig en had ik er meteen superveel zin in! // en toen was de dag daar.... onze bruiloft!


Roel bakte de appel- en kersentaarten voor onze bruiloft, helemaal aansluitend bij het herfstthema, en ik decoreerde ze met bloemen. mooi geworden, he? ze waren ook heerlijk! // tijdens een strandwandeling tijdens onze minihuwelijksreis op Texel ♥ // Texel // Jolietje vond het heerlijk en wilde nog niet naar huis // JA! ♥ // één van de vele polaroids, hier met mijn tantes, mijn broertje en mijn nichtje. zo'n goed idee, die photobooth! zijn echt hele toffe foto's uit gekomen! // Jolie en haar neefje Felix tijdens de ceremonie, zo lief!


vorige week vierden we in Enschede de verjaardag van mijn schoonmoeder en die van Sinterklaas. Jolie is verwend met mooie cadeaus en at haar allereerst cupcake haha! ze vond het heerlijk! // maandag hielp ik Sinterklaas een handje op een basisschool hier in Rotterdam. omdat ik Zwarte Piet inmiddels achterhaald vind, ging ik als gekleurde Piet. Jolie was moe en wilde eigenlijk alleen bij mama zijn. en dus mocht ze mee als BabyPiet! zowel zij als de kinderen op school vonden het prachtig! // vorige week vrijdag gingen we al een avond eerder naar mijn schoonouders, zodat zij op Jolie konden passen en Roel en ik een avondje uit konden. we gingen pizza eten en naar de film. de film, Arrival, wat tof. het eten - en vooral de koffie bah bah bah -, viel een beetje tegen. maar het was vooral fijn om er even samen uit te zijn! // tussendoor even een throwbackje naar mijn dikke buik! een jaar geleden was ik rond deze tijd 34 weken zwanger. ik mis het nog wel eens hoor, dat getrappel! // Sint eruit, kerstboom erin. dinsdagavond hebben we een kerstboom gekocht bij Ikea! de eerste sinds jaaaaren. het is onze eerste kerst als gezin en een boom maakt het helemaal compleet. ik vind het zo gezellig! Jolie steekt trouwens de hele dag haar tong uit en kwijlt als een gek, haar tandjes komen door

De rest van de week heb ik ziek in bed gelegen, zwaar de griep te pakken! En dat is best zwaar met zo'n kleintje! Zijzelf was ook wat verkouden en was een dagje beroerd, gelukkig is dat niet echt doorgezet. Nu ben ik aan de beterende hand, begint Roel te snotteren! De downsite van deze tijd van het jaar.
Maar verder word ik er helemaal blij van, al die feestdagen! Nog 14 dagen tot kerstmis, bring it on!



Populaire posts