SUNDAY SNAPSHOTS || 35



Oh oh, deze Sunday Snapshots is een beetje laat! We zijn de hele avond bezig geweest met het in elkaar prutselen van onze DIY bedankjes voor de bruiloft! Maar hier is ie dan alsnog: de afgelopen 2 weken in foto's. Kijk je mee?

Boven: Gijssie! Hij heeft nog steeds zijn vaste plek op ons bed!


Hoe schattig zijn deze cactusbroek en -haarband van Rockstarz?! Ik ben fan! Mijn heerlijke knappe kind!


Vorige week donderdag ging ik lunchen in Sanne's nieuwe huis. Wat is het mooi geworden! En zo leuk dat ze nu ook officieel in Rotterdam woont! Ze woont in een buurt waar Roel en ik ook graag zouden willen wonen, dus stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers... Gelukkig is het maar 12 minuten rijden vanaf waar we nu wonen. Heel veel zin in heel veel dates op haar nieuwe plekje!


From where I stand. Helemaal in herfstsferen!


Vorige week zaterdag werd Roel door zijn vrienden verrast met een vrijgezellenfeest. Omdat mijn huis vol mannen stond op de tijd dat Jolietje normaal haar ochtenddutje doet, ging ik een stukje met haar lopen langs het water. Zoals je ziet vallen haar ogen bijna dicht! :)


Tussen het middagprogramma en het eten+stappen door, kwamen ze nog even thuis om om te kleden e.d. Zo maakte ik, naast het geheim houden en Roel met een smoes het huis uit werken 's ochtends, ook nog een beetje onderdeel uit van het feest, en dat vond ik echt heel leuk! Jolie feestte gezellig met papa mee!

Zondag had Roel uiteraard een énorme kater! Het was mooi weer, dus maakte we een wandeling op het dakpark bij ons in de buurt. Ik droeg Jolie in de draagzak onder mijn jas. Zo voel ik me net weer een beetje zwanger!


Pumpkin Spice Latte! Als dat niet het ultieme herfstgevoel geeft.....
Ik gebruik Insta Stories trouwens steeds vaker, ik vind het leuk om ook de kleine dingen op een dag vast te leggen! Hier kun je me volgen.


Woensdag gingen we een huis bezichtigen in Hillegersberg Zuid, Op de terugweg kwamen we in de file terecht midden in de stad, meeh. Toen we bijna thuis waren zagen we deze prachtige lucht. Misschien toch een teken dat we in Rotterdam West moeten blijven wonen?


En nog meer wolken, maar dit keer minder mooie. Jolie viel vrijdag maar niet in slaap voor haar middagslaapje en dus ging ik eind van de middag even een stukje met haar lopen langs het water. De lucht was angstaanjagend grijs en toch heeft dat wel iets... Genieten van de koele buitenlucht en daarna weer knus naar binnen, waar het opeens nog warmer lijkt. Ik houd van de herfst!


Dit weekend vierde Paul zijn 30e verjaardag met een Halloweenfeest. Roel ging ernaartoe en ik twijfelde of ik even een uurtje mee zou gaan met Jolie. Met dit spoken-shirt past ze goed in het Halloweenthema! Maar helaas was ze de hele dag een beetje hangerig en dus besloot ik maar thuis te blijven.
Zaterdagavond was het wisseling van de wacht: Roel bleef thuis met Jolie en ik ging naar het feest van Roeland. Leuk om mijn vriendinnen weer te zien, de laatste tijd staat mijn sociale leven echt op een laag pitje!


Zaterdag gingen Roel en ik onze openingsdans oefenen voor de bruiloft. We mochten even de grote huiskamer van Koen en Anneke gebruiken als balzaal, zelf hebben we niet zoveel ruimte. Onderweg liepen we door dit Autumn Wonderland.....



En ook nog even poseren met mijn meisje tussen de herfstbladeren!


En vandaag wederom een prachtige zonsondergang. We gingen een stukje wandelen en boodschappen doen en werden op de terugweg verrast door deze pracht.
Daar kun je toch geen genoeg van krijgen?

Ik ben benieuwd wat de komende weken voor ons in petto hebben. Nog 3 weken tot de bruiloft!!
Hebben jullie leuke plannen?

Populaire posts