SUNDAY SNAPSHOTS || 34


Zondag Sunday Snapshot-dag! Lees je mee?




Vorige week was Jolie voor het eerst verkouden. Arm schatje! Gelukkig was ze er na een dag of 2 weer bovenop. Roel werd vrijdag ook ziek en ik voelde me zelf ook niet zo lekker, dus het was echt een ziekenboeg bij ons thuis....



Vorige week donderdag had ik met Neomie afgesproken bij Lof der Zoetheid. Ze had een cadeaubon gekregen voor een high-tea en wilde deze graag met mij delen. Het was echt heerlijk!!


In tegenstelling tot Gijssie, die haar vooral een beetje eng vindt en uit de weg gaat, is Twiggy dol op Jolie. En Jolie op Twigs! Zo leuk om te zien!
Deze blokken kocht ik trouwens bij de Hema, voor een euro!


Ze draait steeds op haar buik tijdens het drinken. Ze is zo beweeglijk haha!


Even een throwbackje... Hoe leuk is deze jurk?! Hij hangt in de kast, maar ik pas m niet meer... :(


Mijn knappe herfstbaby! Het wollen vestjes is van Roel geweest toen hij klein was, gebreid door zijn oma. Leuk dat Jolie het nu aan kan!


Mijn moeder stuurde deze foto van mij door. Ze vindt dat ik hier heel erg op Jolie lijkt (of zij op mij natuurlijk). Zien jullie het?


Het was lang geleden dat ze zo op mijn borst sliep, maar de laatste weken valt ze of in slaap als ze even zo bij me ligt of ze klimt gewoon bovenop me als ze naast me in slaap is gevallen. Heerlijk!


Nog meer nieuwe schoenen! Wederom van AliExpess en nog wat te groot, maar ze zijn erg mooi. Het (fake) bont is heel zacht en de schoen is er helemaal mee gevoerd, dus ze zijn ook lekker warm!



Vrijdag moest ik naar de fysio en daarna plan ik altijd een rustige middag. Jolie kan zich zo goed zelf vermaken nu, echt leuk om te zien! Ik lag lekker Teen Mom OG terug te kijken op de bank, terwijl zij de Ouders van Nu las. ;)


Gisteren ging ik brunchen met Desiree bij Marinke thuis. Was erg gezellig, ik had me er echt op verheugd, was veel te lang geleden!

Gisterenmiddag hadden we ook nog een meeting met de ceremoniemeesters, wat komt de bruiloft opeens dichtbij! Vandaag hebben we rustig aangedaan, even een wandelingetje gemaakt in het zonnetje en verder niets.

En jullie? Nog leuke plannen voor komende week?

Populaire posts