STUFF I LOVE || 02


In dit nieuwe item op mijn blog bespreek ik maandelijks wat voor leuke en handige dingen ik ben tegengekomen op het gebied van mode, baby, eten en drinken, gadgets en lifestyle.  
Heb jij nog leuke tips of ben je geïnteresseerd in een samenwerking, neem dan contact met me op via lindakorner83@gmail.com.
Deze maand:


1. Drankjes met rozenblaadjes
Thee waar rozenblaadjes in zit, yum! En deze earl grey ijsthee met rozenblaadjes van The Tea Lab vind ik ook zo lekker! Ik ben fan van rozen. Zowel in een boeket als in mijn drankje! :)  

2.  Jolie's nieuwe schoenen
Deze moccassins kocht ik voor Jolie bij AliExpress voor iets meer dan 2 euro. Ik had weinig verwacht van de kwaliteit, maar ik ben aangenaam verrast. Wat zijn ze leuk!
Ze zijn nog iets te groot, maar ik denk dat ze er tegen de tijd dat ze echt gaat lopen wel ingegroeid is.


3. Servies van bamboe
De vakantie lijkt alweer een eeuwigheid geleden (en dat is het ook!), maar ik wilde deze tip toch graag nog met jullie delen. In plaats van een plastic kampeerservies ging ik voor bamboe. Het is net als plastic licht materiaal, dus makkelijk om mee te nemen. Maar het is net iets steviger. Het is makkelijk afwassen en daarnaast staat het ook een stuk chiquer op de campingtafel!


4. Mijn nieuwe armband van COS
Een vast adres voor mij tijdens de solden in Antwerpen is de COS. Ik vond daar dit dunne armbandje met 3 verschillende kleuren 'goud' en werd er meteen verliefd op! Roel deed het me cadeau, zo lief!


5. Uitgroei
Afgelopen week stond ik wederom voor het schap haarverf te twijfelen bij de drogist. 1+1 gratis... Kopen of niet kopen? Verven of niet verven? Kapper of zelf doen? Over een maand ga ik trouwen, wat wil ik dan?!
Ik wierp een blik in de spiegel boven mij en besloot mijn haar te laten voor wat het is. Dit haar hoort bij mij, ik heb altijd een uitgroei. En al lijkt mijn eigen haar sinds ik bevallen ben wat donkerder van kleur, het stoort me zeker niet. Een ombre haarkleur, zonder er wat voor te doen. Zo ga ik trouwen!


6. Cocosbollen
Ik at ze voor het eerst op de Swan Market, kwam ze vorig jaar weer tegen op foodtruckfestival Trek en dit weekend werden ze verkocht bij een pop-up kraam in de Markthal. Ik vind ze zo heerlijk! Deze zijn van Madame Cocos, en we kochten ze in de smaken naturel, gember/peper, witte chocolade en pure chocolade. Witte chocolade is denk ik mijn favoriet!


7. Grijs/blauwe nagellak
Of het nu zomer is, lente, herfst of winter, ik blijf verzot op deze kleur nagellak! Ik houd sowieso van blauw op mijn nagels, ik heb alleen al 4 verschillende tinten in mijn verzameling, maar deze komt steeds weer als winnaar uit de bus. Ik vind de grijze gloed gewoon heel mooi! Het geeft een hippe, maar stijlvolle uitstraling aan je nagels.

Populaire posts