SUNDAY SNAPSHOTS || 28



Yaaay, het is weer zondag! En dus tijd om terug te kijken naar alle leuke dingen van de afgelopen 2 weken!





Paradeplaatjes van vorige week zondag! Het was de eerste Parade voor Jolie en Felix ging voor het eerst met ons in de zweefmolen, woohooo!


Eén van de foto's die ik op de computer vond van onze reis door Zuid-Amerika! Crazy couple!




Vorig weekend vierden we de verjaardag van Roels vader op het Afrika Festival in Hertme. Ik had de kinderwagen én de draagzak mee, superhandig! Jammer dat de muziek op het podium te hard was voor haar kleine oortjes, waardoor we daar niet konden komen, maar gelukkig was het mooi weer en konden we chillen op het veld. En lekker eten en leuke marktkraampjes bekijken!


Zondagavond wilde ik een artikel schrijven, maar Jolie was in een hele aanhankelijke bui en wilde niet slapen. Uiteindelijk heb ik het zo maar opgelost.



Woensdag was het eindelijk weer eens mooi weer en dat vierden we met pizza op het terras van Vapiano! Jolie had de grootste lol, hihi!


Donderdag had ik met Sanne afgesproken in het Kralingse Bos. We maakten een lange wandeling langs de plas, echt heerlijk! Daarna maakte ze nog foto's van mijn look, die heb je in mijn vorige post kunnen zien.


Vrijdag beviel mijn vriendin Christel van mooie dochter Zoï. Alleen maar liefde! Jolie en Zoï, klinkt
als toekomstige hartsvriendinnen, vind je niet?


Voor en na. Dat eten is maar al te interessant. :')

Gisteren heb ik jurken gepast voor onze trouwerij met Desiree en mijn moeder, maar daar verklap ik natuurlijk nog niets over! Roel was in Enschede, dus mijn moeder bleef logeren en we hebben tot vroeg in de ochtend liggen kletsen, Jolietje zoet slapend tussen ons in. Vandaag dus maar een dagje luieren, ik loop nu aan het eind van de dag nog steeds in pyjama!

Q: Heb jij nog leuke plannen?



Populaire posts