OOTD || GEBLOKT


Ph: Tara
jurk - Monki, gympen - Converse, zonnebril - Polette

Mijn blogvriendinnetje Tara is kort geleden naar Den Haag verhuisd en dus besloot ik haar daar op te zoeken om outfitfoto's te maken. Omdat het nogal waaide, kwam zij op het idee om beschutting te zoeken op het Binnenhof. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was daar dus nog nooit geweest! Wat een mooie plek.

Ik droeg een jurk van Monki, wederom met handige knoopjes. Ik vind het blokjespatroon erg tof en het wit knalt er lekker uit! Jolie vond het maar niets, dat wachten in de kinderwagen. En om te voorkomen dat ze haar in het torentje zouden kunnen horen gillen, nam ik haar maar op mijn arm. Mijn favoriete accessoire, mijn lieve blogbaby.
Mijn op één na favoriete accessoire is het sjaaltje in mijn haar. Het geeft de look net iets extra's! Ik ben echt van plan 'm wat vaker te gaan dragen.

Q: Wat vind jij ervan? En ben je wel eens op het Binnenhof geweest?








Populaire posts