OOTD || BUTTON UP

Ph: Sanne
jurk en zonnebril - Monki, top - Zara, sneakers - H&M

Vandaag had ik met Sanne afgesproken in het Kralingse Bos en zij maakte na onze wandeling wat foto's van mijn look. Wat een mooie plek!

Deze jurk is mijn nieuwste aanwinst en om veel redenen perfect voor dit moment.
1. Knoopjes. Ik had echt meer outfits nodig die geschikt zijn om borstvoeding te geven. Het is toch gĂȘnant als je je jurk helemaal op moet tillen en je in je vervolgens in je onderbroek zit (been there... gelukkig was er een deken in de buurt!) om Jolie te kunnen voeden.
2. Oversized. Mijn buik is echt nog niet wat ie geweest is. Niet dat ik voor mijn zwangerschap zo strak en slank was, maar nu lijk in nog minimaal 4 maanden zwanger met dat sneue hangbuikje. Dus ik ben erg pro-verhullen deze zomer!
3.  De kleur. Ik vind deze matte, paarsachtige kleur echt heel mooi!

Ik had een klein, wit, leren, gevlochten tasje bij me, dat mooi bij mijn sneakers past. Maar die heb ik aan de kinderwagen laten hangen tijdens het shooten... #bloggerproblems 

Q: Wat vind jij van de outfit?




Populaire posts