NEW IN || LUMBR BEATBLOK


Beatblok

Er is niets zo sfeerbepalend als muziek. Ik houd van de rustige zondagmiddagen, waarop er een uitgebreide lunch op tafel staat en soul de huiskamer vult. Ik houd ervan om Jolie vrolijk met haar armen en benen te zien zwaaien als we Herman van Veen opzetten met 'Spetter Pieter Pater', haar lievelingslied. Van de hiphoptrack op een feest die iedereen laat springen. Maar ook van dat Indie-album als we na dat feest met de laatste mensen nog wat rode wijn drinken bij de vuurkorf in de tuin en nagenieten. Muziek brengt sfeer, geeft energie en maakt herinneringen.

Nu we allemaal een smartphone hebben is het steeds makkelijker geworden om muziek overal mee naartoe te nemen. Alleen dat geluid uit de ellendige built-in speakers doet de muziek echt tekort. Lumbr bedacht daar een oplossing voor: de Beatblok. Ik kreeg een Beatblok om te reviewen en ik kan niet anders dan eerlijk vertellen wat een tof product ik het vind. Op de verpakking prijkt te tekst 'Wood that sounds good', en dat is precies wat het doet.

Makkelijk in gebruik

Het werkt eigenlijk heel simpel, je hebt er geen wifi, bluetooth of kabels voor nodig. Het enige wat hoeft te doen is te zorgen dat het blok en je telefoon opgeladen zijn en you're good to go. Je telefoon leg je op het blok, met de speaker in de buurt van het kleine gaatje en je muziek klinkt meteen harder, warmer en mooier.
In ons geval betekent dat geen gesleep met de laptop, kabels en versterkers naar de tuin. Of creatief proberen te zijn met een oude Pringles-bus op vakantie of in het park. Ook gewoon thuis is ie makkelijk in gebruik. 's Ochtends wakker worden met een lekker muziekje op zonder je bed uit te moeten op de computer aan te zetten, of gezellig 's avonds bij het eten. Ik heb het Beatblok nu ruim een week in huis en wij hebben 'm echt dagelijks gebruikt.


Zebrahout

Qua uiterlijk is het Beatblok een stijlvol dingetje. Gemaakt van echt hout, ik koos voor zebrahout in dit geval. Sluit mooi aan bij ons interieur! En een echte show-off voor buiten de deur, dit apparaat sluit helemaal aan op mijn stijl. Het enige wat ik mis is een goede hoes of een etui om het Beatblok netjes te houden, juist omdat het zo ideaal is om mee te nemen.

Benieuwd geworden door mijn lofzang? Dan heb ik nu een mooie actie voor jullie! Ik mag 10 van mijn lezers nu 10% korting geven op het hele assortiment van Lumbr! Ga daarvoor naar LUMBR en gebruik de kortingscode LINDA-LUMBR-10. Naast dit Beatblok vind je daar nog veel meer toffe gadgets en allemaal van hout, zoals horloges, beurzen en zonnebrillen. En wie het eerst komt wie het eerst maalt, dus wacht niet te lang.

Q: Gebruik jij je smartphone veel om muziek te luisteren? En zou jij een Beatblok van Lumbr aanschaffen of ga je voor een andere gadget?




Populaire posts