SUNDAY SNAPSHOTS || 27


De afgelopen 2 weken in foto's:

Boven: Ik ben zoooo blij met deze nieuwe jurk! Ik zal er snel wat outfitfoto's mee maken!



Deze foto maakte Marinke van mij in het Museumpark voordat we naar de Swan Market gingen.


Vorige week maandag liep ik met Jolie door het zonnetje naar Albert Heijn om weekboodschappen te doen. Tegen de tijd dat we klaar waren regende het pijpenstelen! De hele hal stond vol met mensen die wachtten tot het ergste voorbij was, maar dat moment kwam maar niet. Gelukkig was Roel al thuis en kwam hij ons halen met de auto.


En ruim op tijd thuis voor de eerste wedstrijd van de Rode Duivels! Dit EK zijn we voor België, yay!


Vorige week dinsdag sprak ik af met 2 meiden uit mijn zwangerschapsgroepje. Ik vond het zo leuk om ze wat beter te leren kennen na maanden Facebooken en Whatsappen over alles wat bij onze zwangerschap en het prille ouderschap komt kijken.
En hoe leuk zijn deze kindjes bij elkaar! We waren allemaal rond dezelfde tijd uigerekend, zo tof om ze zo naast elkaar te zien! Trots!


's Avonds gingen we bij Paul en Stefanie eten en die wonen op de 14e verdieping van een woontoren in het centrum. Wat een uitzicht! En de regenboog maakte het nog bijzonderder!


Vorige week woensdag kwamen deze schoentjes binnen, Ik had ze besteld bij Ali Express (hello new addiction!), helaas zijn ze nog veel te groot. Misschien volgend jaar zomer?


Vrijdag ging ik lunchen bij de Bakkerswinkel met Christel en haar zoontje Levi. Ze is hoogzwanger en ik had haar al veel te lang niet gezien! Kan niet wachten tot haar babygirl geboren wordt! Nog een vriendinnetje waar Jolie mee op zal groeien! ♥
Ik at een broodje makreel, ik heb opeens zoveel trek in vis steeds!




Vorige week zondag was het Vaderdag. Roel zijn eerste vaderdag! Jolie had een heerlijk ontbijtje voor hem bereid en een mooi cadeau gekocht voor haar vader! ;) Daarnaast droeg ze dit toffe shirt. Sorry boys, her heart belongs to daddy. 



's Middags gingen we wandelen in het Kralingse Bos. Lekker in het zonnetje en met de nieuwe bak op de kinderwagen. Jolie is zoveel meer relaxed op deze manier. Ze viel zelfs in slaap zonder te huilen!


Jolietje in haar felroze regenjas die ze van mijn moeder heeft gekregen. Superschattig, alleen gaat ie ellendig aan en uit.
In de tram vroeg iemand: 'Is het een jongen of een meisje?' Seriously?! Het is een jongetje, maar ik vond dat roze en die strikjes zo leuk... Zucht!



Donderdagavond ging ik naar de Parade met Desiree en Emilie. Het was de eerste avond en er was veel onweer voorspeld, dus het was echt verlaten. Ik vond juist dat regenachtige sfeertje wel wat hebben! We zagen een prachtige en indrukwekkende voorstelling, 'Samenloop van Omstandigheden', en dronken cocktails. Ik ben niets meer gewend na 9 maanden zwangerschap en 5 maanden borstvoeden, dus ik was meteen lam. Dat ik die nacht maar 2 uurtjes geslapen had - onweer en Jolie haar tandjes komen door.... - werkte ook niet in mijn voordeel. Van de zweefmolen werd ik kotsmisselijk, en dat terwijl ik zweven normaal het hoogtepunt van de Parade vind! Ik kwam dus beroerd thuis. Gelukkig sliep Jolie de volgende dag samen met mij uit tot een uur of 11!


Breakfast. Like a boss!

Vandaag ga ik weer naar de Parade, maar dan met man en kuiken en meeten we daar onze vrienden. Ik heb er superveel zin in, hopelijk blijft het een beetje droog!

Q: Heb jij nog leuke plannen?

Populaire posts