SUNDAY SNAPSHOTS || 25

 

Toen ik zwanger was nam ik me voor niet zo'n moeder te worden die alleen nog maar foto's deelt van haar kind. Oeps, gefaald! Ik vind mijn meisje zo leuk en lief en knap dat ik het niet kan laten de mooiste foto's met jullie te delen. En gelukkig staat er ook nog wel eens iets anders op de foto.... De afgelopen 2 weken in foto's:
in het Pinksterweekend gingen we bij mijn schoonouders logeren in Enschede. Jolie huilt regelmatig in de auto en dus zit er meestal één van ons achterin bij haar. op de heenweg was ik dat. ze hield mijn hand stevig vast terwijl ze in slaap viel // de temperatuur zei winter, maar de bloemetjes riepen lente. Roel had de dinsdag na Pinksteren vrij en bleef bij Jolie zodat ik naar de kapper kon. fijn, even wat uurtjes voor mezelf! // yummm! Roel kookte afgelopen maandag en maakte een hamburger met blauwe kaas, gekarameliseerde appel en uitgebakken spek // zaterdag bezochten we mijn schoonzus op camping De Lievelinge. BBQ-en en 's avonds kletsen bij de vuurkorf. En Jolietje speelde op een kleed in het gras en 's avonds sliep ze lekker in de draagzak. ik blijf het zo fijn vinden dat we nog steeds de dingen kunnen doen die we deden toen we nog geen ouders waren en dat we Jolie overal mee naartoe kunnen nemen  // dinsdag had ik met Anna afgesproken bij The Tea Lab. ik had haar al een poos niet gezien, dus we hadden veel bij te praten (en bij te knuffelen met Jolie). uiteraard met koffie en taart! // donderdag had ik met Tara in Delfshaven afgesproken om wat foto's te maken voor onze blogs. een hele fotogenieke plek, en de zon begon ook nog eens flink te schijnen. de foto's zijn mooi geworden, dinsdag zie je hier het resultaat!

Vandaag wordt mijn broertje 30 en zijn we in Nijmegen om het te vieren! Komende week heb ik nog helemaal geen plannen. Heerlijk, zo'n lege agenda! Kom ik eindelijk eens toe aan alle huishoudelijke taken. Dat is immers mijn baan nu, after all! :)

Populaire posts