SUNDAY SNAPSHOTS || 22


De laatste Sunday Snapshots was 3 maanden (!!!) terug. En er is een heeeeele hoop gebeurd is die tijd! Een samenvatting in foto's:





Week 40. Nog steeds geen baby! Ik maakte zoveel mogelijk foto's, want iedere foto mét buik kon de laatste zijn!


Met 41 weken nog naar de verjaardag van Desiree bij 10 to 3 Bakery. Desi is ook zwanger, en dit is onze enige buikfoto samen!!


In week 41 had ik iedere dag controles bij de verloskundige of in het ziekenhuis. Roel ging mee naar het ziekenhuis en als troost trakteerden we onszelf nog maar eens op ontbijt bij Bazar. Nu kan het nog! ;)


In het ziekenhuis op de dag van de bevalling. Bring it on!


En toen was ze er opeens! Onze prachtige dochter! Wat een geluk!


17 dagen later gingen we voor het eerst naar buiten.


Voor het eerst weer eens make-up op. En meteen een selfie!


Jolie's eerste keer in de tram.


En haar eerste keer in The Tea Lab. Ze slaapt overal doorheen!


Mijn eerste keer op pad zonder Jolie. Even de stad in, terwijl papa thuis is.


Dit is niet haar eerste lachje, maar wel de eerste die ik heb vast kunnen leggen. Wat waren we ontroerd toen ze de eerste keer écht lachte! Beauty!


Jolie en Reza, de dochter van vriendinnetje Desiree. Ze schelen 5 weken en een dag. En ze worden
vast beste vriendinnen!



Liefde! Voor de eerste keer weer outfitfoto's schieten met Tara.


Paasbrunch bij Desiree!


Voor het eerst in de trein, helemaal naar Enschede! Een flesje gekolfde melk voor onderweg, zodat ik niet hoef te 'wild voeden' in een wiebelende trein.


Die grote ogen, nieuwsgierig aagje!


Met mijn broertje in Nijmegen.


Bij Ten to Three Bakery voor mini-cupcakes met Desiree en onze mini's!

Populaire posts