OOTD || VOOR DE LAURENSKERK

Ph: Tara
jas - H&M Fashion Against Aids, sneakers - Converse All Stars, jurk - H&M trend, zonnebril - Polette, zwarte matte nagellak - Hema

Vorige week sprak ik af met Tara om blogfoto's te maken en we kozen voor deze mooi locatie midden in het centrum van Rotterdam. Steeds als ik langs dit steegje loop ben ik verbluft door het mooie uitzicht op de Laurenskerk!

Het leek zulk mooi weer, maar stiekem was het nog ontzettend koud. Zeker in de schaduw! Eigenlijk nog een beetje te fris dus voor deze zomerjas. Ik heb 'm al jaren, en ieder voorjaar denk ik weer: Ik moet écht een nieuwe! Tot ik deze weer aantrek en herontdek.
En voorjaarszon betekent dat ik mijn Polette zonnebril weer op kan en dat geeft me het ultieme lentegevoel! En ik hoop dat ik dat gevoel vast kan houden voor regenachtige dagen als vandaag...!

Q: Wat geeft jou lentekriebels?








Populaire posts