SUNDAY SNAPSHOTS || 20


Het nieuwe jaar is begonnen, alle festiviteiten zijn weer voorbij. Tijd voor wat meer structuur in mijn leven. Maar niet voordat ik met jullie heb teruggekeken naar alle mooie momenten van de afgelopen 2 weken!

op zoek naar oude foto's kwam deze boven drijven, van mij en mijn moeder. zo lief! // kerstavond spendeerde ik met 4 vriendinnen, een 4-gangen diner, alcoholvrije perenbubbels en cadeaus. een bijzondere traditie, ik bedacht me toen ik Desiree's kerstkaart schreef dat het volgens mij al iets van de 10e keer is dat we samen kerst vieren! hopelijk komen daar nog veeeele jaren bij! // maandag vierde ik nog een verlaat kerst met Irene en Eline met de speciale december-high tea bij Ten to Tree Bakery, mmm! // mijn babybump met 36 weken. die jurk gaat niet meer dicht, dus ik laat 'm nu maar openhangen met een lange top eronder, haha // dinsdag gingen Roel en ik naar Star Wars! zal niets spoilen, maar het was fantastisch!! het was een beetje wringen, maar gelukkig kreeg ik m'n Star Wars t-shirt (waar het allemaal mee begon...) nog aan! //  m'n Asos zwangerschapsjurk, vol met bloemen. speciaal voor degenen die vinden dat ik teveel zwart draag! ;) // m'n buik met 37 weken. wat komt het dichtbijjjj!! // ons uitzicht met Oud&Nieuw vanuit onze 'waterview' kamer in het Inntel Hotel! // ik bracht oudejaarsavond grotendeels door in dit heerlijke hotelbed // met al deze heerlijke hapjes! // nieuwjaarskussen van ons! // de blauwe top is eigenlijk een jurk, maar er bleef weinig van over met die enorme buik! dus trok ik er maar een zwarte kokerrok (met veel stretch) over aan // nogmaals ons uitzicht, maar dan na 00:00u. hier lees je meer over onze NYE! // en de volgende dag vierden we nieuwjaarsdag nog even op z'n Twents, met Vegters Rolletjes en slagroom! YUM!

En dan beginnen nu de 2 spannendste weken van mijn leven...........! Liefde!

Populaire posts