SUNDAY SNAPSHOTS || 19


Er zijn weer 2 weken voorbij, dus deel ik weer wat snapshots met jullie van mijn Instagram.


Boven: Als ik dan toch in de stad ben voor een afspraak met m'n coach kan ik wel meteen een after work drankje doen met Roel bij The Tea Lab. Helemaal in kerstsfeer!




Mijn beestjes 5 jaar geleden. So fluffy, I'm gonna dieee!
Daaronder recente foto's van Gijssie en Twiggy. Zodra ik maar even ga liggen, word ik direct belaagd door Twiggy. En omdat mijn buik flink in de weg zit als ze op schoot wil, kruipt ze maar helemaal in mijn nek. Beetje ongemakkelijk, maar wel lief!


Doordeweeks sta ik samen met Roel op om ontbijt en lunch voor hem te maken voor werk, daarna kruip ik weer even terug in bed. In het weekend zorgt hij goed voor mij, wat een heerlijk ontbijtje, hè? Nothing comPEARs to you!


Mijn fave nagelkleurtje du moment! Van Hema.


En mijn favoriete single. Ik krijg echt geen genoeg van dit nummer én de clip! Al die poezen... geweldig! Ik kan er uren achter elkaar naar kijken!


Oef, waarom is het steeds zo snel donker! Zo krijg ik mijn outfits toch niet op de foto? Donderdag ging ik even naar de stad voor kerstcadeautjes en droeg ik alleen maar zwart.

Q: En, hoe waren jullie weken? Een hoop leuke dingen gedaan?

Populaire posts