OOTD || HAT

Ph: Roel 
jurk, hoed, tas - Monki, sneakers - Nike

Dit is de laatste outfit van het jaar die ik deel met jullie. En het zou ook zomaar de laatste outfit kunnen zijn met mijn babybump. Zoals je ziet hangt mijn buik al een stuk lager, de baby is volledig ingedaald. Het is nog wat vroeg, maar vanaf vandaag mag ik thuis bevallen. Ik wacht in spanning op de eerste tekenen van haar komst!

Ik ben er ook echt aan toe. Ik heb geen idee wat ik nog aan moet trekken! Begin dit jaar deelde ik foto's van trotse bloggers met een stralende babybuik, maar nu ik zelf zover ben voel ik me net een wandelende walrus.
Met een LBD kan het niet zo snel fout gaan en ik ben dan ook heel blij met deze geribde versie van Monki. De hoed kreeg ik dit voorjaar cadeau van mijn moeder en voegt wat kleur toe aan het geheel. De sneakers zijn zo'n beetje de enige schoenen waar ik in deze toestand nog op rond waggel.
En ja, ik liep eind december met korte mouwen buiten... Hoe bizar is dat? Heerlijk toch!
Q: Wat dragen jullie met dit mooie weer?






Populaire posts