OOTD || COUSINS

Ph: Anna & ik
Anna's outfit: jeans - River Island, trui - H&M divided, jas - Pull & Bear, sjaal - Zara, sneakers - Puma, tas - Filippa K, horloge - Asos, armband - My Jewellery
Mijn outfit: sweater/jurk - Monki, positiepanty en laarsjes - H&M

Vorige week was ik in de stad met mijn nichtje Anna en we besloten meteen wat foto's te maken voor mijn blog. Anna vindt het leuk om foto's te maken en kan het ook goed, dus mijn camera is altijd een welkome gast op onze dates.
Ik maakte ook foto's van haar, en deze graffitimuur midden in het centrum zorgt voor zulke mooie plaatjes, dat ik ze jullie niet wil onthouden. Daarnaast vind ik Anna's outfit supertof! Ik ben verliefd op haar schoenen!
En ik ben wederom #pregnantinMonki. Deze lange sweater zal mij en de baby de komende wintermaanden goed warm houden. En het fijne aan niet-zwangerschapskleding: daarna kan ik 'm ook gewoon nog aan!
Q: Wat vinden jullie van onze foto's en outfits?





 






Populaire posts