SUNDAY SNAPSHOTS || 14


Het is zondag, en vandaag een hele bijzondere! Vandaag is namelijk mijn verjaardagsfeest, én vandaag onthullen we het geslacht van onze baby! Can't wait...
Voor nu laat ik jullie achter met een terugblik op de laatste 2 weken. Dit is waar je naar kijkt:

Boven: Zaterdag is marktdag en ik scoorde deze prachtige bos voor €3,-. Ze hebben nog bijna een week gestaan!


Eén van de foto's die Tara vorige week van me maakte. Ik vind het echt een mooie shoot geworden!


Op mijn 9 jaar oude Birkenstocks drankjes doen in de zon op zondag, met mijn nichtje Anna en haar bestie. Ik heb een goed excuus: ik ben zwanger, dus ik ga voor comfy! ;)



Door het herfstachtige weer van vorige week, kwam ik helemaal in de wintermood. Ik vond deze oude foto's uit 2012, genomen in mijn tuintje, toen lindakorner.com nog niet bestond.


Het vluchtelingendrama gaat me echt aan het hart. Dat deed het al, voordat het verdronken jongetje in het nieuws kwam. Wellicht zijn het de hormonen, maar ik raak ervan overstuur. Ik zap nu dus maar weg als het weer op televisie is!


De 20-weken echo vorige week vrijdag bracht een hoop onzekerheid. De echoscopiste had geen goed zicht, twijfelde aan een hartritmestoornis en verwees ons daarom door naar het ziekenhuis. Ik was er erg van overstuur, maar het bleek bij de uitgebreide ziekenhuiscontrole gelukkig helemaal niets te zijn. Onze baby lijkt kerngezond!
Maar het was in spanning afwachten en Desiree was zo lief om me zaterdag op ontbijt te trakteren bij The Tea Lab. Even mijn gedachten op iets anders, mijn hart luchten bij mijn vriendinnetje en knuffelen en spelen met lieve Fee. Hij kan mijn naam nu zeggen, en doet dat ook continue als ik in de buurt ben. Warms my heart! ♥
En kijk wat een supertoffe outfit hij aan heeft!


Woensdag gingen Roel en ik een tweedehands wipstoel ophalen in de buurt. Terug maakten we een klein avondwandelingetje (ik kan niet meer zoveel lopen....), wat is Delfshaven toch prachtig!


Gijssie kroelt alvast met de baby. Zo lief!!

Populaire posts