RECAP || OOTD SUMMER 2015

Ph: boven: Anna, t/m 11 + 13: Roel, 12: Tara

De zomer is officieel nog niet voorbij, maar in de lucht voel ik de herfst. De deken ligt weer op het bed, de sandalen terug in de kast en ik ben op zoek naar goed passende panty's en maillots.

Het was een bijzondere zomer. In mei kwam ik erachter dat ik in verwachting ben en in juni was ik de hele maand zo ziek dat ik helemaal niet heb geblogd. Maar in juli was ik terug om mijn outfits, en nog heel veel meer, met jullie te delen. Het is hier en daar even zoeken naar mijn stijl met deze nieuwe vormen, maar ik vind het zo leuk om terug te zien hoe mijn buik steeds groter groeit!
Nu het nieuwe seizoen voor de deur staat, wordt het tijd voor warme truien, dikke vesten, laarzen en veel laagjes. Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen, maar het zal zich vanzelf wijzen!
Ik heb er zin in! Blijven jullie mijn zoektocht volgen?




Populaire posts