PERSONAL || MORE NEWS ...


Waaat?! Nog meer nieuws...?
JA! Na een reis van 3 maanden en een hele snelle zwangerschap in 2015, maakt dit mijn prachtige jaar compleet: Ik ben verloofd! ♥
Woensdag is Roel, op de laatste dag van onze minivakantie, in Brugge op zijn knieën gegaan. Hij bleek al maanden bezig met de voorbereidingen en ik had geen idee! Op een mooie plek in een park liet hij me een filmpje zien waarop hij Wonderwall van Oasis speelt op zijn gitaar (ons nummer!) en daar een zelf geschreven tekst op zingt, waarin hij omschrijft wat ik voor hem beteken. Ik was compleet overdonderd en kon alleen maar 'Is dit echt?' en 'Hoe kom je hier nou bij?' uitbrengen. Toen hij vervolgens op zijn knieën ging en me vroeg of ik met hem wilde trouwen, vloog ik hem om zijn nek. En vergat antwoord te geven, haha! Maar dat was natuurlijk een volmondig JA!
Wat een mooie dag! Toen ik van de ergste schrik bekomen was zijn we de toeristische drukte van Brugge ontvlucht en hebben de rest van de dag een stukje uit het centrum op een terrasje aan het water in de zon gezeten. En ik heb het filmpje nog heel vaak terug gekeken. Wat een romanticus (en hoe heeft hij dit zo goed geheim kunnen houden?!). Ik loop al dagen met een hele grote glimlach rond!
De bruiloft zal niet plaats vinden voordat de baby geboren is, het wordt waarschijnlijk pas ergens volgend jaar. Maar het plannen kan beginnen! En verloofd zijn voelt al heel fijn! Verloofd!! Dat mag van mij nog wel even zo blijven.

Kan het leven nog mooier worden?!

Populaire posts