SUNDAY SNAPSHOTS || 10


De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Mijn blog heeft natuurlijk ook een maandje stil gelegen dankzij ochtendmisselijkheid, die de hele dag duurde. Maar nu ik weer back on track ben is hier ook weer een overzicht van de afgelopen weken in foto's! Hier kijk je naar:

arme Gijssie had blaasgruis en moest met spoed naar de dierenarts! met een schone blaas, en ik zo'n €180,- lichter, nam ik hem 's avonds mee weer mee naar huis. daar ging mijn laatste beetje spaargeld wat ik over had van de reis... maar goed, je laat het diertje ook niet lijden! daar is hij ons te dierbaar voor! // op een zonnige donderdagmiddag ging ik met Sanne naar de Parade. het weer was te mooi om naar binnen te gaan en dus miste we alle shows! wel hebben we lekker gegeten, sapjes gedronken en zijn uiteraard in de zweefmolen geweest. zweven is leven! het hoogtepunt van de Parade, ieder jaar weer! :) // from where I stand, met mijn nieuwe gele rokje wat ik al zooolang wilde hebben en waar ze er uiteindelijk nog 1 van hadden hangen in de sale. en mijn leren sandalen, die ik in Cuba heb gekocht! erg blij met beiden! //  blauwe lucht tussen de wolken. mooi weer is on her way! // na een zomerse dag shoppen voor de baby met mijn moeder in Nijmegen, warmde ik op in mijn dikke grijze vest tijdens de lange terugweg in de trein // met mijn lieve nichtje Anna op haar verjaardag!! // het lijkt alweer heel lang geleden, maar 31 mei ging ik samen met Yasmin van Mix of Me naar de Blogfair, georganiseerd door I love Fashionbloggers. Deze foto maakte ik tijdens de Q&A met deze powerbabes // midden in de nacht kwam ik uit bed omdat ik me zo beroerd voelde. Twiggy ontving me met uitzinnig enthousiasme en sprong meteen op schoot! Nachtdieren...


26 juni hadden Roel en ik een festivaldubbeldate met mijn vriendinnetje Neomie en haar man Nicky. Concert at Sea! het was een heerlijke dag! de sfeer was goed, de zon scheen, de line-up was super. en toen Blof zonder aankondiging hun concert inzette met 'Blauw' als eerbetoon aan Thé Lau en alle lichten blauw kleurden, stond er zo'n 40.000 man met kippenvel. zo mooi! // natuurlijk kleurde mijn Facebookprofielfoto ook alle kleuren van de regenboog een dag nadat bekend werd dat het homohuwelijk nu legaal is in alle staten van Amerika. ik vind het zo'n mooie ontwikkeling, weer een stapje dichterbij gelijkheid! love wins! // buikje groeit goed! zeker als ik een strak jurkje draag kun je er niet meer omheen! // gisteren ging ik een dagje met Irene en Eline sale shoppen in Antwerpen. ik vind Antwerpen zo'n leuke stad en we doen dat eigenlijk ieder jaar wel een keer. Irene en Eline slaagden goed zoals je kunt zien aan alle tassen en ook ik kwam thuis met een zwarte culotte van Urban Outfitters en een mintgroene jurk van & Other Stories. wat een mooie winkel is dat, ik was er nog nooit eerder geweest! o, en ik kocht een fotolijstje in de vorm van een ananas, zo leuk! // sunny selfie!

En, hoe was jouw weekend? Nog iets leuks gedaan? Komende week staan er ook weer leuke dingen op het programma, waaronder naar een show op deMBFWA morgen! Maar daarover binnenkort meer!

Populaire posts