PERSONAL || NEWS !!



Ja! Eindelijk mag het nieuws de wijde wereld in! Ik ben in verwachting!
In januari worden Roel en ik ouders van ons eerste kindje!

Het waren een paar bijzondere weken. We waren nog maar net terug van de reis toen voor ons een heel nieuw avontuur begon: zwanger! Niet ongepland, maar een stuk sneller dan gedacht. Na een weekje samen bekomen te zijn van dit grote nieuws, besloten we het langzaam te delen met de mensen die dichtbij ons staan. Iedereen was even verrast als wij, maar heel blij. Er volgden een week of 3 van misselijkheid en vermoeidheid, soms met spugen. Er zaten dagen tussen dat ik de hele dag in bed lag. Ellende!
Inmiddels ben ik ruim 11 weken zwanger en voel ik me een stuk beter. 2 goede echo's gehad bij 8 weken en bij 10 weken, waarop we het hartje hebben zien kloppen en de baby hebben zien bewegen. Wat een wonder!

Natuurlijk verandert er momenteel heel veel in mijn leven. Dat zal ook te merken zijn op mijn blog. Het gaat niet opeens van 'fashion blog' naar 'mommy blog', maar het blijft een 'life blog', waarop ik mijn dagelijks leven en personal style deel.

Wat fijn om al dit moois eindelijk te delen! Ik ben zo slecht in geheimen.... En dan nu op zoek naar kinderwagens, babykamers en positiekleding. Want mijn buik begint al goed te groeien!
Tot snel!



Bloglovin' | Instagram | Facebook | Twitter

Populaire posts