MBFWA || ARREY

Ph: me

Door Stravagante PR was ik uitgenodigd om gisteren een modeshow bij te wonen op de Mercedes Benz Fashion Week te Amsterdam. Het ging om de show van Arrey. Mijn vriendin Sanne was mijn +1 en samen reden we, iets opgedofter dan normaal, naar Amsterdam.
Het was een uitdaging om te bedenken wat ik aan wilde naar dit evenement... Afgelopen weekend had ik een mooie mintgroene jurk gekocht bij & Other Stories in Antwerpen, die ik graag met mijn zwarte sandalen wilde dragen. Maar helaas, toen ik 's ochtends wakker werd regende het pijpenstelen! En dus koos ik voor een lange zwarte jurk met doorzichtige bovenkant en sneakers.

De show van Arrey vonden Sanne en ik erg mooi! We zaten dichtbij de catwalk, op de 2e rij, en kregen alle magie dus goed mee. Zelf vond ik de zwarte latex jurk op de bovenste foto het mooist. En de zwarte legging zou ik zo dragen! Daarnaast droegen de modellen prachtige pumps, heel hoog, maar zo mooi! Welk ontwerp vind jij het mooist of het meest bijzonder?

 









De finale en de prachtige ontwerpster zelf. She's rocking her own design!



Naast de show vonden we het erg leuk om het hele circus eromheen mee te maken. De bijzonder geklede modemeisjes, hippe mannen in lange gewaden, ontwerpers in hun mooie ontwerpen, maar ook oudere dames in een afritsbroek en gympen. En bloggers die ik herken van foto's, maar van wie ik zeker weet dat ze geen idee hebben wie ik ben... We hebben nog zeker een uur buiten gezeten, op het gezellige terras, genietend van alles wat er om ons heen te zien was. Wat een prachtige locatie is de Gashouder!
Bij het zien van de foto's was ik een beetje gechoqueerd hoe goed je al ziet dat ik zwanger ben. Dikke buik! Maar goed, die zal alleen maar dikker worden de komende maanden... ♥



En toen kwam Doutzen ook nog langs! Wat een mooie vrouw! En wat tof om haar een keer 'in het echt' te zien, van zo dichtbij nog wel!



Na Doutzens vertrek naar het VIP-gedeelte begon het terras langzaam vol te stromen met het publiek voor de volgende show. Voor ons was het inmiddels tijd om te gaan, in de file terug naar Rotterdam.
Het was een onwijs leuke dag, dank je wel Stravagante PR voor de uitnodiging! En MBFWA, hopelijk tot volgende seizoen!

Populaire posts