SUNDAY SNAPSHOTS || 07


NL: De afgelopen weken waren enerverend, maar leuk! Op die enorme koortslip en een flinke verkoudheid na... Hier kijk je naar:

boven:
Havana! zo mooi, zo'n goede sfeer... een prachtige afsluiting van onze reis! // Cubaans bier en liefde in de zon // mijn meest waardevolle materieel bezit: mijn camera. ik heb 'm met zoveel plezier gebruikt de laatste maanden, achter de camera voel ik me nog beter dan ervoor! // ons welkomscommité op Schiphol: Roels ouders en de mijne. erg lief en fijn dat ze er waren! // en de volgende ochtend werd deze ballon van Desiree bezorgd met een heel lief kaartje erbij. tof! // dit is de laatste foto met deze zonnebril op. ik heb 'm achter gelaten in Havana, de schoonmaakster van de casa waar we verbleven was er erg blij. naast deze zonnebril heb ik ook kleren en toiletspullen achter gelaten, fijn om een steentje bij te dragen voor de lokale mensen die niet veel hebben // kus op het strand van Trinidad! ♥ // op de foto met al mijn tassen die ik 3 maanden heb rond gesleept. oooh wat mis ik het reizen, zeg!!

onder:
reunited met Desiree en Marinke op een vroege zondagochtend, en meteen met lieve Fee knuffelen en op de foto // achter een kraampje met oude kleren met Koningsdag. Christel en ik hadden deze kraam gehuurd bij Tante Nel, maar het was geen succes... halverwege de dag zijn we met al onze spullen naar de vrijmarkt bij Blaak verhuisd en daar hebben we alsnog bijna alles verkocht. zonde van ons geld, die kraam! volgend jaar weer gewoon op een kleedje! // woensdagmiddag met mijn nichtje Anna // lekker gek doen samen. ik heb je gemist! // Twiggy // die enorme koortslip was echt niet leuk... hij werd steeds groter, maar gelukkig is er nu alleen nog een litteken over (wat hopelijk ook snel wegtrekt!). hier m'n hand maar voor m'n mond op deze selfie // from where I stand. ik kwam met opruimen mijn oude Victor en Rolf-jas tegen en heb 'm maar meteen aangedaan. hij is nog steeds heel tof! // en nog een foto van bovenaf. dit keer met mijn nieuwe plooirok die ik de dag nadat we terug kwamen meteen heb gekocht. oeps! // ik, voordat Roel en ik OOTD-foto's gingen maken // Marinke & ik op zondagmiddag in de zon // vorige week waren we een paar dagen bij mijn moeder en stiefvader, ze zijn voor een paar maanden in Nederland! Chico is ook mee, en hij is flink aan het verharen. door al die losse plukken is het net een lama, haha! hij is al zo oud, maar ik hoop dat hij nog een hele tijd goed en gezond mee gaat!

Best leuk, op deze manier terugkomen, toch? Hoe zagen jouw weken eruit?

EN: To read the text in English, or any other language, please use the translate button. Thanks!







Populaire posts