NEW IN || COACHELLA

Ph: Roel
tee - H&M divided, sunnies - Polette

Vorige week ontving ik mijn nieuwe zonnebril van Polette: de Coachella met oranje glazen. Ik ben er zo blij mee, kan niet wachten om 'm te dragen in combinatie met een zomerse outfit naar een zonnig festival!

Polette Eyewear is een online opticien. Ze bieden niet alleen zonnebrillen aan, ze hebben ook een breed aanbod in (zonne)brillen op sterkte. Momenteel zijn ze marktleider in Frankrijk en nu hebben ze ook de overstap gemaakt naar Nederland. De brillen worden direct van werkplaats naar de klant gestuurd, en dat bespaard tot 80(!!)%. Een simpel, maar baanbrekend idee! Op deze manier blijven de brillen betaalbaar zonder compromis op kwaliteit.
Op de website van Polette vind je meer dan 900 designmonturen. Het was dan ook heel lastig om een keuze te maken! De collectie is samengesteld van een verzameling van alle hoogtepunten op het gebied van brillenontwerp en omvat retro en vintage, maar ook klassieke, moderne en excentrieke ontwerpen. Voor mij sprong de Coachella eruit, door de opvallende spiegelglazen. Maar inmiddels heb ik al een hele wishlist van brillen die goed aan zouden sluiten bij mijn zomergarderobe! 

Hier kun je meer lezen over het concept van Polette. En hier kun je de collectie zelf bekijken. Er is momenteel uitverkoop, met kortingen tot wel 70%!
Wat vind jij van mijn nieuwe sunnies? En zou jij zelf een bril bij Polette bestellen?

Populaire posts