SUNDAY SNAPSHOTS || 06


NL: De Sunday Snapshots zijn wat uren te vroeg deze week, maar na vandaag staat het blogleven even stil.
In het begin van de reis kroop de tijd voorbij. Je maakt zoveel mee, doet zoveel nieuwe dingen, dat lijkt allemaal niet in 1 dag te passen. Halverwege dacht ik: 'Wow, we zijn pas op de helft!'
De laatste 2 weken zijn echter voorbij gevlogen! Vandaag vertrekken we naar Cuba, de laatste fase van onze reis. Op Cuba zullen we ook geen, of weinig wifi hebben, dus de komende week neem ik ook meteen een blog-vakantie. Maar natuurlijk niet voordat ik jullie heb verteld waar je naar kijkt:

mini-palmbomen bij ons hostel in Merida // de laatste avond in Flores, Guatemala, tijdens een afscheidsetentje met Jordan en Anna, een Canadees stel met wie we een poosje samen hebben gereisd. // palmbomen en tempels in Tikal // de zonsondergang op Caye Caulker, Belize. wat een paradijs! // dit poesje wilde graag wat aandacht van me, terwijl ik aan het bloggen was // Caye Caulker // Belkin Beer, het lokale bier van Belize // 24/7 samen voor 3 maanden, en nog steeds verliefd! 2 jaar geleden deden we hetzelfde voor 4 maanden en het is niet altijd makkelijk. maar deze ervaring samen delen is het mooiste wat er is! // er zat een baby-eekhoorntje in de keuken van ons hostel in Bacalar // Laguna de Bacalar in de vroege ochtend (half 11 is best vroeg!) // in Tulum vonden we een hele grote supermarkt, met alle producten die je je kan bedenken! inclusief een hele uitgebreide taartjes- en donutsafdeling! verleidelijk.... // trapt mijn niet romatische vriendje zomaar op mijn hart! ;) // daar gaan we weer.. pakezel! // verschillende tinten blauw in Merida // zo funny, deze kat uit Antigua!

Tot over een week, lieve volgers! En alle mensen thuis, ik mis jullie! Nog heel even...!



EN: To read the text in English, or any other language, please use the translate button. Thanks!
















Populaire posts