SUNDAY SNAPSHOTS || 05


NL: We hebben er weer 2 weken op zitten, dus is het weer tijd voor een nieuwe Sunday Snapshots!
Dit keer vanuit Guatemala. Wat een prachtig land is dit! En nog zo puur... hier zijn was echt weer even back to basic. Met wat verwennerijen tussendoor natuurlijk! Dit is wat je ziet:

lunch bij een franse bakker in Antigua, zo lekker! // girlpower met een sticker op de koelkast van een hostel // een selfie van voor vertrek op reis. ik mis mijn föhn, haha! // La Linda wijn! // here we go! van plek naar plek, een geweldige ervaring, maar ik begin wel een beetje moe te worden. nog 3 weken te gaan en dan zit de reis van ruim 13 weken er al weer op. // het mooie strand van Playa el Tunco in El Salvador // chillen aan het water van Lago de Atitlan. in Roel zijn shirt, omdat het opeens erg fris was // uitzicht op het meer vanuit het hostel. mooi! // wijze woorden // mijn favoriete ontbijt // heel moe na een dag op de Chichi markt. kleurrijke haarband, vind je niet? de markt was vol met deze kleuren! // pronken met mijn nieuwe tattoo ♥ // from where I stand, vlak voor tubing in de rivier bij Lanquin // samen na zwemmen in dit mooie water in Semuc Champey // bij de Maya ruïnes in Tikal // het uitzicht vanuit mijn bed. ik wil er niet uit!!

EN: To read the text in English, or any other language, please use the translate button. Thanks!


















Populaire posts