RECAP || SNAPSHOTS 2014


NL: Ik denk dat er geen jaar zo snel voorbij is gevlogen als 2014... Het was zo wennen
na 4 maanden reizen door Zuid-Amerika om weer in het winterse Nederland te zijn en aan het werk te moeten! Ik kwam ziek thuis uit Colombia en als ik erop terug kijk heb ik daar nog zo lang de nasleep van gemerkt. Eerst doodziek, daarna nog niets opnemen aan vocht en voedingsstoffen door een stomme parasiet. 2 ziekenhuis opnames en ruim 5 kilo lichter begon ik aan het nieuwe jaar. Eenmaal 'parasietvrij' bleek mijn metabolisme totaal in de war en daardoor kwam ik binnen 3 maanden 10 kilo aan! Mijn hormonen van slag, neerslachtig. Een weerstand van niets... 3x in een jaar bronchitis, steeds een koortslip... Letterlijk kapotte darmen, Maar nu, een jaar later, kan ik gelukkig zeggen dat het heel veel beter met me gaat, ik ben er weer helemaal bovenop!
Om alle narigheid nog wat kracht bij te zetten was het ook nog een zootje bij de stichting waar ik werkte en was er veel onzekerheid, dat maakte dat het dagelijks werk extra zwaar... En na al deze ellende kwam er na de zomer een einde aan een vriendschap met iemand waar ik toch bijna 3 jaar intensief mee om ben gegaan. Soms loopt het zo, en wellicht for the better, maar het blijft jammer en verdrietig! Er was de verschrikkelijk ramp met de MH17. Ik kende niemand persoonlijk, maar ik was er toch enorm van van slag. En op persoonlijk vlak was er rond de feestdagen een hoop familiegedoe... Maakt Roel en mij alleen maar extra blij met wie wij zijn en wat voor moois we samen hebben!

Maaaaar! Er waren nog veel meer leuke dingen:
de geboorte van Evita in februari, Madelief in april en Niek in november. Het IFFR eind januari met al haar indrukwekkende films, en natuurlijk de feestjes in de Schouwburg. Een burlesque feestje met Neomie en Daisy begin maart. Een uitgebreide paaslunch met Roels familie bij ons thuis. Mijn oude kleren verkopen op de vrijmarkt en het verdiende geld weer uitgeven op Oranjebitter op Koningsdag! Een dagje Antwerpen met Irene en Eline, de I Love Fashionbloggers Q&A, en 2,5 jaar samen met Roel in mei, Lieve Levi 3 jaar! Ooo en Pinkpop was zo vet! In juni ook nog de Parade, zweven is leven. We kwamen ver in het WK, wat was ik teleurgesteld toen we er in de halve finale toch nog uitlagen! Een random date met mijn nichtje Anna om over reizen te praten (zij is 6 weken gaan backpacken in haar eentje!) werd zo gezellig dat we snel weer afspraken en nu zijn we niet alleen nichtjes, maar ook dikke vriendinnen! Leuk hoe iets zo kan groeien!
Eind juli het Damaris Festival met Sanne, wat een mooie dag was dat! En begin augustus ons gezamenlijke verjaardagsfeest in de tuin. De zomervakantie in Trapani op SiciliĆ« was echt heerlijk, wat een schitterende plek! En eind augustus de grote dag: de bruiloft van mijn zwager Koen & zijn lief Anneke. In september werd ik door Roel verrast met een weekend Parijs (♥♥♥!!!!), en daar vierden we ook mijn verjaardag. En die maand verder ook mijn hartendiefje Felix en mijn neefje Luca 1 jaar. Feest! We hadden een prachtige nazomer, dus nog veel terrasjes in de zon. En in oktober weer een bloggersevent: de opening van de grootste H&M in Europa, Monki en Weekday in Rotterdam! Begin november verrasten we Irene met een babyshower bij mij thuis en eind november verrasten we Roels vader voor zijn 65e verjaardag met kaarten voor het Songbird Festival, waar we met z'n allen zijn geweest. Ik moest ook afscheid nemen van mijn lieve vriendin Sanne die voor een half jaar naar Val Thorens is vertrokken om daar te werken in de sneeuw. Aan het eind van de maand was mijn moeder, die in Spanje woont, voor een weekend in Rotterdam en logeerde ze bij ons. Erg leuk om haar het Rotterdam van nu te laten zien! En december was vol gezelligheid! 5 dagen kerst gevierd: Kerstmiddag in Enschede, 1e kerstdag met Roels familie, 2e kerstdag samen met gourmet, de Top 2000 en cadeautjes, 3e kerstdag met mijn broertje en zijn vriendin en het jaarlijkse diner met mijn vriendinnen op 4e kerstdag! Al met al een bijzonder jaar. Maar stiekem denk ik dat 2015 een nĆ³g memorabeler jaar gaat worden! ;)

EN: Sorry, I was just too short in time to write the english part! But feel free to use the 'translate' button on top. Thanks for understanding.

Populaire posts