SUNDAY SNAPSHOTS || 40


De eerste weken van het jaar waren 2 vermoeiende weken... Tandjes, koorts, sprongetje en drukke feestdagen achter de rug zorgden samen voor veel onrust bij Jolie en dus tot weinig slaap voor papa en mama. Desalniettemin zaten er mooie momenten bij. Kijk je mee?



Maandag 2 januari: 'Ze is al sinds gisteren uit haar doen. Vannacht slecht geslapen, hopelijk haalt ze nu een paar uurtjes in!
Kan ik ook meteen het huis schoonmaken. En mezelf. 15:15u en ik loop nog in pyjama.'



Als papa je muts op doet... Hahaha!


Woensdag hadden Roel en ik datenight! We gingen naar Rogue One (de film was ok, maar niet zo goed als de andere StarWars vind ik!) en smokkelden KFC mee de bioscoop in, terwijl mijn vriendin Irene op Jolie paste. Dat ging gelukkig goed! Het was de eerste keer dat iemand anders dan onze ouders op haar paste, dus we vonden het best spannend! Maar ze had lief gespeeld met Irene's zoontje Niek en had alleen flink gekrijst toen ze moest slapen. Maar uiteindelijk is ze toch gaan slapen en ze sliep nog toen wij haar weer op kwamen halen. Voor herhaling vatbaar dus!


Donderdagavond kwamen Koen en Anneke eten en speelden we daarna Triviant. Ik heb gewonnen, yay!
Ik leerde die avond ook nog klaverjassen. Maar ik ging flink nat, haha! Blijven oefenen...


De boosdoener van 3 dagen 39 graden koorts: Jolie haar boventanden komen door! Zie je ze?


En door al die gebroken nachten, heel veel borstvoeding geven en het vele gehuil voelde ik me uiteindelijk zo.... Héél moe!


Dan maar even een flashback naar de bruiloft! ♥


Zaterdag gingen we naar Ikea. We hadden een tegoedkaart van de kerstboomactie en ik had onthouden dat we die in januari moesten gebruiken. Komen we bij de kassa, blijkt ie nog niet geldig. Gelukkig wilden ze een uitzondering maken en mochten we 'm toch gebruiken. Props voor Ikea!


Maandag was ze gelukkig weer vrolijk!


Een muts op doet blijft steeds een gevecht, haha!


Maar als ie dan op zit, ziet ze er wel heel schattig uit! Deze poezenmuts heeft Roel z'n moeder gebreid toen haar eigen kinderen klein waren, nu past Jolie 'm!


Woensdag is Roel z'n papadag en kon ik weer lekker aan mijn blog werken bij The Tea Lab. Nieuw jaar, nieuwe plannen!


Vrijdagochtend had Jolie de kattensnoepjes te pakken en ontdekte dat als ze ermee schudt de katten heel snel om haar heen zitten. Kijk die grote glimlach, ze vond het helemaal geweldig!


Al bijna een jaar het beste voor mijn meisje!


Jolie in de buggy die we van mijn ouders hebben geleend. Ik vind het maar ongezellig, dat ze zo naar voren zit!
Gisteren gingen we even met z'n drieën de stad in, op zoek naar een winterjas voor Roel. Hij heeft het niet zo snel koud, hij draagt de hele winter door zijn herfstjas. Maar met overdag temperaturen onder 0 in Berlijn, werd het toch tijd voor een winterjas. Ook kochten we een cadeautje voor Irene, die 's avonds haar verjaardag vierde. Was erg gezellig, maar daar heb ik weer helemaal geen foto's gemaakt!


Je hoort 'm denken... 'FML'. Overal ligt speelgoed!

En, hoe zagen jouw weken eruit? Hopelijk wat meer slaap gehad dan ik! ;)
Komende week rustig aan, vanaf donderdag ben ik een single mom omdat Roel al naar Berlijn vertrekt. Ik vlieg hem zondag achterna met Jolie, zoveel zin in!
Hebben jullie nog leuke plannen?

Populaire posts